Sonntag, 8. Juli 2012

Balkon vol. 4

Evet kaldigimiz yerden devam ediyoruz. En son ciceklerimi göstermistim.Ama onlar cicek kutularin icindeki olan ciceklerdi.Simdi saksida olanlari gösterecegim.

Raflarim henüz gelmedigi icin kösede süslerde dahil bekliyorlardi. Domates,biber,aycicegi,maydonoz,feslegen,sogan,cicekler ekmistim
 Ayyyy suu aycicegime bakinn yaaa cok ufak henüz :)
 Missssssssss gibi domates kokuyor


Hahahha bu cicek ne cicegi biliyormusunuz kizlar??? Bu cicek et yigen cicek.evet evet yalnis duymadiniz. Sinekleri böcekleri yiyor.Dokundugun zaman hemen kapatiyor yapraklarini :DDDDD bayiliyorum buna :D Kocaman olupda benide yemesin :DDDDD



Ve bunlardaaaaaaaaaaaa dört gözle bekledigim raflar :DD




5 Kommentare:

  1. et yiyen çok ilginç tatlım

    AntwortenLöschen
  2. Cok güzeller, bayildimm :-))

    AntwortenLöschen
  3. Ben de bayıldım ,en çok etobura:)

    AntwortenLöschen
  4. benimde etlerimi yesinnnnn zayıflamak istiyorum:)))

    AntwortenLöschen
  5. Ayçiçeğine ve domateslerine bayıldım :) Et yiyen ilginçmiş, aman uzak dur :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)