Donnerstag, 12. Juli 2012

Acilen yardima ihtiyacim var !!!!!!!!!!!!!!!!

Seneye dügünüm olacagi icin tekrar su altin mevzularini düsünüp tasinmam lazim.Bu konuda sizlerin fikirlerini almak istiyorum.Gecen sene bu altinlar yüzünden nisan olupda bozulmustu :( pek hatirlamakda istemiyorum allah düsmanima vermesin cok kötü bir durum cünkü.Erek tarafi 8 bilezik ve bir altin seti takacaklar.Biz gittigimizde ben 20-22 ayar mersin vurma bilezikleri secmistim fakat trde yasamadigim icin altinla hicccc bir ilgim ve bilgim olmadigi icin kararsiz kaldim.Acaba hangi bilezikler cok degerini kaybediyor geri satilinca veya gelin olarak ayagimi nasil  uzatmaliyim :DD ??? ayari ve grami ve hangi bilezikler tercih ediliyor gelinler arasinda??? yeni evlenenler veye yeni evlenmis olanlar bana yardimci olursaniz cok sevinirim :) isin kötüsü erkek tarafin durumlari okadar parlak degil yani bir sekilde ailece 8 bilezigi ve seti takmak zorundalar cünkü öyle anlasilmisti en son.

12 Kommentare:

  1. datlum Allah yardımcın olsun,biliyorum çok zor işler bunlar. Çok fazla el işçiliği olmayan altınların değeri geri satılınca fazla oynamıyor.işçiliğini sor bence.bi de bizim buralarda makbul olan kalın ve ağır olanlar.set bozdurmak genelde olmuyor burda.o yüzden o konuda işçiliğide pek önemsemiyorlar

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. sagol canim vallahi ne altin istiyorum ne birsey ben anlamam bile yok 20 gr yok 22 gr :) ama mecbur birseyler takilacak ve erkek tarafi kendi söz verdi kendi söyledi eee banada secmek düsüyor

      Löschen
  2. Anonym12.7.12

    ben olsam sevdiğimi ve ailesini zorlamam.Tabi anlaşamazlar.Herşey para mı insaf ya ....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hersey para degil ama söz agizdan bir kere cikar sonuncda agizdan cikiyor baska yerden degil.Hem benim icin önemli olan altin degil varsin takmasinlar ben onlari asla koluma takip gezmem kullanmam bile cünkü kendimi bildim bileli öyle altin takialrdan nefret ederim.Sadece kendileri söz verdi banada secmek düsüyor.Ben sizlere neler secmeliyim diye sordum degerini kaybetmesin diye alalala

      Löschen
  3. Canım ben de hiç anlamam modelini boşver en mantıklısı kuyumcuya sor sen bence almaya gittiğinizde. Bunlar yatırım bence tabiiki takıp gezmeyecegiz. Ama set satılmaz onda işçilik önemli değil hangisini beğenirsen onu alırsınız. Bizde hiiiç lafı bile geçmedi takılacakların ama sagolsun oldukça fazla sayıda 3 burgu taktılar, setimi ben seçtim beyaz altın tercih ettim.3 burgulular da fazla tercih ediliyor sanırım. Herkesin gönlüne göre olur insallah canim, hayirli olsun simdiden;)

    AntwortenLöschen
  4. canim.. bu sebebden dolayi bozulmus nisan üzüldum ich finde so was total schwansinlig... sonucta altin icin evlenmiyoz.. ama senin kararin. Altina deger vermiyosan birak ne kadar takiyolarsa taksinlar onun yüzunden nisanmi bozulur o altin kimseye kalmiyoki yine sizin evinize gircek esinin tarafina söyle böyle tak demek dogru olmaz önceden secmekde yoktu.. simdikiler cok abartiyor sunu takicak bunu takicak yok bana sunu takmadi falan.. gencsin doldurusa sakin gelme.. istedin modeller varsa sec alsinlar ama durumlari yoksada üsteleme sen bana sunu takmadin sunu aldin gibisine baski da yapma bence.. benim 5 tane bilezigim var 2 tane künyem var baska birseyim yok para takildi.. na und oturup kocami mi öldürcem dügunumuz tek oldu ailleer kaynana falan bile yoktu sirf esim takti bana... öyle mevzularla kendinide onuda üzme hosuna ne gidiyosa onu al altin altindir degeri megeri faso fiso bi bakiyon baska sey degerleniyo baska bi modell yani.. keseniz neye uygunsa öyle yapin.. ailelerin baskisiyila doldurusa gelme nisaninida bozma sevgi saygi ask daha önemli para puldan... Benim sana önerim begendin modelli al... bide sunu alicaktik söle anlastik deme... üzer sadece bilmem belki durumu yok bazisi cimridir ama olsun sonucta seviyosun.. seviyosan bazi seylere katlanman gerek... önerim sevdin modelli al.. hersey sevdin istedin gibi olsun kimseyi dinleme senin icine sinmesi gerek sonucunda.. baskasinin degil. Hayirli olsun simdiden herseyi akisina birak.. sowas mit altin para su bu macht nur stress...

    AntwortenLöschen
  5. Canim onemli olan mutlulugunuz.bos ver altini falan.bu tur seyler yuzunden kavgalar ayriliklar yasanmasin.herkes elinde oldugu kadar yapar. benim ailem hic bir sey istememisti ustelik sivasli olmamiza ragmen.ne takarsaniz kendi cocuklariniza yapacaksiniz demislerdi. Bilezik sayisi gayet yeterli.takmayacaksan burmalar deger kaybetmiyor 22 ayar. gonuller bir olsun bosver

    AntwortenLöschen
  6. Madem bir kere bu mevzudan dolayi dilin yandi ne diye hala kafa yorarsin buna. Siz bilirsiniz de cekil kenara. Insaf.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

      Löschen
    2. her halde kendimi ifade edemedim.Söz konusu insanlari zor durumda birakmak degil.Mevzu uygun fiyata degerini kaybetmiyecek birseyler almak.Ama sanirim anlama kabiliyetiniz cok zayif

      Löschen
  7. Anonym12.7.12

    Bence en klasik ve degeri pek düsmeyen burma sec. Bunun tekli ikilli ve üclüsü var, bu kalinligini belirliyo. Yani teklisi ince üclüsü en kalin vs. Genelde herzaman tutulur.

    AntwortenLöschen
  8. valla tatlım biz bu tür şeylerde olay çıktığını bildiğimiz için benim ailemde zaten öle birşey demedi.
    Annem sadece ne takarsanız sizin şerefiniz dedi.
    SOnuçta o tarafında bi ailesi var ve erkek tarafı daime ne yaptığı ile önemli bana 4 burma 1 set takacaklar mesela altın işleri fasa fiso önemli olan ilerisi ve anlşamka zaten ev döşenirken o kadar masraflar çıkyıor ki ister istemez ilerde bozduracaksın onları

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)