Samstag, 21. Juli 2012

Bu kadarda olmazki :(( (Ramazan vol2)

offfffffff cok cok postlar ve yorumlar okudum ve dünden beri hayret icindeyim.Ramazan geldiyaaa yok sen tuttun yok tutmadin, yok ben tutmam ama parasini fakire fukaraya bagislarim,yokk cok sicak yokk cok calisiyorumm ay su ay buuuu.Bu ne yaa daha ilk gündennn böyle seyler okumakk acayip morelimi bozdu.Herkes kendinden sorumlu tabiki ama benimde kendime göre dogrularim var veeee bence her saglikli bir insan ister havalar sicak olsun ister soguk olsun isterse calissin oruc tutmali. En kötüsüde 11 ay boyunca icki iciyorsun acik sacik giyiniyorsun müslüman gibi yasamiyorsun ve ramazan gelince bir ay müslüman olman aklina geliyor yazilari yokmuuuuuuuu :(( ne diyebilirim. Aslinda söylenecek cok sey varrr ama daha fazla icimide dökmek istemiyorum seytana uymuyacagim :)) ama ltf elimizden geldigiiii kadarrr dinimize saygi duyyalim elimizden geldigi kadarr müslüman gibi yasiyalim lütfennnn.Baska ülkelere,dinlere ve insanlara özenmiyelim ......



5 Kommentare:

  1. :((((
    çok haklısın tatlımm.
    ama her daim bu tür polemikler yaşanıyor maaleseff:(((
    hakkı ile her nefis yaşasın bu güzelliği derimm ben.:)
    öpüyorum canım.
    hayırlı ramazanlar gönlü güzel,kendi güzel gülümm benimm...:)

    AntwortenLöschen
  2. Anonym21.7.12

    Güzelgül
    Bu tip konular hassas konulardir ve benim kanaatimce blog tarzi sitelerde ayak üstü tartisilamiyacak bir konudur.
    Calissakta oruc tutalim diyorsun. Dinen, "vücudu" yoran bir is yerinde calisiyorsan oruc tutmak yasaktir, veyahutta dini tabiri ile caiz degildir.
    Bazi insanlar bunu kendine gurur kaynagi olarak görebilirler: Bak bana, anam agliyor ama yinede oruc tutuyorum! Bu yanlistir.
    Dinine bagli bir insanin "keyfi" oruc tutmamasi mantiksiz gelebilir bizlere, fakat genel anlamda dindar bir kisilik olmamakla beraber oructa tutulmuyorsa bu her daim kisinin kendi kararidir.
    Arti, nedense Ramazan ayi geldiginde herkes baskalarina veya birbirine bakip dinini ölcüp kiyaslamaya baslar. Ahmet Mehmet Veli oruc tuttumu, teravi namazina gidildimi, vs vs.
    Ramazanin disinda bir birinin kalbini kirmis, Ayse Fatma namaz vaktini kacirmis, orasini burasini süsleyip erkeklerin yüregini hoplatmis gibi "caiz olmayan durumlari" kimse takmiyor nedense. Ama Ramazan geldimi herkesin antenleri pür dikkat aciliyor.
    Din kisiye özel bir secim ve yasam tarzidir. Isteyen müslüman olur, isteyen krem peynire tapar. Allahtan baska kimseye düsmez yargilamak yada hor görmek. Herkes kendi önüne baksin derim ben.
    Yinede oruc tutan tüm arkadaslara hayirli ramazanlar diliyorum ve öpüyorum :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ben katilmiyorum sana canim ama herkesin kendine göre düsünceleri dogrulari var.Saygi duyyorum düsüncene ama benim düsüncem aynen yukarida yazyior.

      Löschen
  3. Anonym24.7.12

    Unterstütze deine Meinung voll und ganz ;) - dogru söyleyeni 9 köyden kovarlarmis tatlim ;)

    sevgilerimle

    AntwortenLöschen
  4. çok çok haklısın , diyecek bir şey bulamıyorum ...

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)