Donnerstag, 19. Juli 2012

Tulumba tatlisi/ Ramazan Hazirliklari

Allah izin verirse bu gece kalkip niyetlenecegiz.Cok heyecanliyim ve bir okadarda cok mutluyum onbir ayin sultani geldi. Herkesde bir telas bir telas kimleri davet etsek, hangi yemekleri yapsak diye kara kara düsünmeye basladi herkes.Eeee iftar saatinden sonra ramazanda cayin yanina yenilen tatlilarida unutmayalim.Ben dün annemin meshur tatlisinin provasini yaptim ve gayetde lezetli oldu :) (rezil olmak var misafirlere, bu yüzden provasini yaptim hehehe :) Tadi harika ama tam kalorin bombasi yanii bayanlar az az yapalim az az yigelim :DDD


Hamuru icin:
6 Yumurta
1 bardak zeytinya
1 bardak yogurt
aldigi kadar un
1 paket kabartma tozu 
(isteyen birazcik irmikde ilave edebilir)

Serbeti icin:
Seker
Su
(Limon)

Yagsi icin:
 Tencerenin yarisi yag ile olmali

Hamur icin gereken malzemeleri güzelce cirpiyoruz Dikkat!! (ne kati ne civik olmamasi gerekiyor)
Tenceredeki yagimizi isitip hamur SIKMA torbasini hamurumuzla dolduruyoruz. Ates isininca torbadaki hamurumuzu sikarak makasla kesip istedigimiz büyüklükte kizartiyoruz. Kizardikdan sonra hemen serbetimize verip biraz icini cekene kadar bekliyoruz. Iste bu kadar afiyet olsun :)










8 Kommentare:

  1. mmm...
    misss miss:)
    ellerine sağlık canımm benim..
    hayırlı ramazanlar dilerim.
    sevgiler tatlım..
    :)

    AntwortenLöschen
  2. Anonym19.7.12

    woow cok güsel olmuş yaa canım çekti :)

    AntwortenLöschen
  3. ellerine sağlık canım uyarı harika az yapalım az yiyelim güldürdün beni :))

    AntwortenLöschen
  4. Mmmm ellerine sağlık canım.Oralarda hala bu kültürü yaşamanız çok güzel.Geçen postlarında da balkonunuzu gördüm,ne güzel olmuş öyle.Her şey organik ohh mis :)<3

    AntwortenLöschen
  5. ooooh miiis gibi koktu valla...
    ellerine sağlık canım....
    kocaman sevgiler....

    AntwortenLöschen
  6. ellerine sağlık canım,hayır diyemeyiceğim tatlıların basında gelıyor. :) afiyet olsun...

    AntwortenLöschen
  7. Hayirli Ramazanlar $ekerim :*

    AntwortenLöschen
  8. Şerbetli tatlılarla pek aram yoktur ama tulumba tatlısı kıtır kıtırsa yiyebiliyorum :) Ellerine sağlık.

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)