Montag, 23. Juli 2012

3´ü bir arada - 3 ayakkabili bir outfit / Ramazan outfit vol.6

woww uzun bir baslik oldu, zaten bu basliklarla pek aram iyi degil :DD Gelelim outfitimize, dün iftara davetliydik ve ayakkabi konusunda baya kararsiz kaldim. Ve havalarda tekrardan isinmaya basladi. (aman allahim almanya icin anormal harika bir hava vardi) sasirdim ama sanirim tekrar yazliklarimizi cikarabiliriz :) Orucla aram baya iyi hatda biraz göbüs gitti gibi :) yani alisdim.Offf cok güldümmm neyse sizde nasil geciyor kizlar ??? 







15 Kommentare:

  1. mavi yeşil ikilisini çook severim! ayakkabıların hepsi de güzel & uyumlu ama sanırım ben olsam mavi topukluları seçerdim :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tskler canim :) bende onlari giyecektim ama rahata kactim son anda :)

      Löschen
  2. ne güzel bir kombin renkler çok güzel olmuş birbiriyle

    AntwortenLöschen
  3. mavi yeşil çok sevdiğim renkler sanada çok yakışmış caım :)

    AntwortenLöschen
  4. begendim güzel omus :*

    AntwortenLöschen
  5. her haliyle güzel olmuş canım,ama en güzeli mavi babatlerle olanı,sevgiler...

    AntwortenLöschen
  6. çok hoş bir kombin olmuş ben olsam mavi babetli ile giderdim .Üç çocuk faktörü sanırım bunda etkili oluyor.Sen hangisi ile gittin ??

    AntwortenLöschen
  7. hihihi bende onlari giydim canim rahata kactim yani :)))

    AntwortenLöschen
  8. Anonym24.7.12

    wowwwwwwwwww renkler cok yakismis sana ;) hele mavi!

    AntwortenLöschen
  9. harika olmuşsun benimde favori renklerimdir yeşil ve mavi bende çok kullanırım :)

    AntwortenLöschen
  10. Renk uyumu harika canım, mavi topukluyu görünce süper dedim ama babetle daha güzel olmuş yani mavi babet ile :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)