Freitag, 13. Juli 2012

Son aldiklarim

Sonunda basardim artik.Neyemi?? Alisveris yapmamaya :)) Cokkk azalttim artik gereksiz seyler almiyorum cünkü seneye dügünümüz olacak,ev alacagiz vb vb vb vb yani mantikli alisveris yapiyorum :) Sanirim sigarayi birakmak gibi bisey helede benim gibi alisveris canavari gibi birisine :)) Sigaradan söz edince bundan tam 5 sene önce aniden hemen birakmistim yani cok azimliyim kizlar :)) tütüüt masallah nazar degmesin :) sagligimi,beslenmemi,sporumu hic ihmal etmiyorum darisi basiniza :)) Gelelim simdi son aldiklarima.


Ben kapaticilarla kafayi taktim.(Bu postda bahsetmistim tik tik) Biliyorsunuz artdeconun camouflagindan bahsetmistim(gözalti morluklar icin).Cokkkkkkk memnunum üzerine baska o fiyatda kapatici tanimam.Fakat fondetön yapida bir kapatici ariyordum ve Esteé Lauder´dan cok ideali bir ürün buldum. Denedim ve cokk memnun kaldim fakat fiyati cok pahali malesef. (40 Euro- 86 TL)



Sandaletlerimi Zara indirimden almistim.Havalar güzel olsada giysem :(( artik tatilimde türkiyede giyerim.

4 Kommentare:

  1. sen gel bebim burda ortalık yanıyor sandaletlerini Türkiyede giyersin.ben de artık son verdim alışveriş işlerine valla çok para harcıyorum.bi de ev aldık ayıptır söylemesi onun taksitlerini ödicem baya zorlayacak beni.Allah herşeyin hayırlısını versin,bugüne kadar aldıklarımız yeter:))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. az kaldi canim geliyorum :DD ev icinde hayirli olsun allah yardimcin olsun :)

      Löschen
  2. merhaba canım bende haftada 4 gün spor yapanlardanım...
    sporsuz bir dünya düşünemiyorum...
    ama alışveriş çılgınlığımdan vazgeçemiyorum....
    gördüğüm her aşık olduğum kıyafeti mutlaka alırım :)))
    bu huyumu hiç sevmiyorum :((

    benimde göz altı morluklarım var, kapatıcı kullamandan asla duramam..
    yani evin içinde bile sabah kalktığımda yüzümü yıkadıktan sonra mutlaka sürerim...
    ikimiz bütünleştik...
    ben de bir çok markayı kullandım...
    ama en son yurt dışından Hollanda dan bi arkadaşım bana maybelline nin kapatıcısını getirdi, o gün bugündür onu kullanıyorum. çok memnunum , çok kalıcı, hiç uçmuyor, olduğu yerde kuruyor...
    mükemmel görüntü...
    herkese tavsiye eederim...
    bu arada sandaletlerini çok sevdim...
    acaba bende zaraya gitsem bulabilir miiym...
    gülegüle kullan canım...
    çok kunuştum...
    artık şirine gider...

    kocaman sevgiler...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. öncelikle yorumun icin tskler cokkkkk isindim sana hep beklerim :) kapaticiya gelince, bende artdeconun (7 euro) camouflage kullaniyorum.Harika kapatiyor hemde cok kalici.Sizde zara indirimi biraz gec baslamis duydugum kadariyla belki bulabilirsin hala ben 10 euroya almistim :)

      Löschen

Yorumlariniz icin tskler :)