Montag, 26. Dezember 2011

papyonlu gül :D

Günlerdir evde malesef rehin kaldik.Bu noel günlerde heryer kapali olur :( Tabiki zamanimi degerlendirdim ve ilk defa yillar sonra icimdeki resamlik sevgisini tekrardan cikarttim :) Ayiptir söylemesi elim baya yatkindir yani bu konuda cok becerikliyimdir :) Dün yigenim ve kiz kardesimle eski atölyemdeki malzemelerimi cikartik ve basladik picasso oynamaya :) Ortaya cok güzel eserler cikti ama henüz bitmis üzere degil.Bitince hepsini göstermek isterim sizlere.
Gelelim bugünkü outfite:

Turuncu gömlek: ??
Siyah pantolon: H&M 30 Euro
Clutch: Asos 30 Euro
Papyon ve o pantolon tutacagi ?? gülmeyin sakin gercekdende bilmiyorum ismini:)  H&M erkek bölümünden 10 Euro

26 Kommentare:

  1. Bugün makyajın çok daha güzel olmuş bitanem ya da saçlarını daha sık toplamalısın :) Turuncular ne hoş olmuş <3

    AntwortenLöschen
  2. cok degısık ve hos olmususnnn gercektennnnnnnn

    AntwortenLöschen
  3. kesinlikle toplu saç çok daha yakışıyor canım...turuncunun enerjisine hayranım zaten sende görünce de içim açıldı.

    bu arada pembe dünyam beni mimlemiş ben de seni mimledim...

    AntwortenLöschen
  4. aman nihayet bitti su noel tatili,ben helede bu son gün iyiyce patladim yanii:(
    yaptigin resimleri cok merak ettim canim,dörtgözle beklerim:)
    sevgiler:)

    AntwortenLöschen
  5. fıstığımmm,çok şekersin yine...
    turuncular çok yakışmış sana...
    maşallah en büyüğünden...
    öpüldün kii..
    :)

    AntwortenLöschen
  6. Bu renk çok yakışmış gerçekten, o papyon, saçların çok hoş olmuş :)

    AntwortenLöschen
  7. Anonym26.12.11

    turuncu sana cok yakismis <3

    AntwortenLöschen
  8. Anonym26.12.11

    wow renge bayıldım desem yeridir :)
    çok şeker olmuşsun ...

    makyajında çok doğal görünüyor :)
    benden tam notu aldın hani

    AntwortenLöschen
  9. papyon detayına bayıldım birde gömleğin turuncu olması çok hoşuma gitti güle güle giy canım:)

    sevgiler..

    AntwortenLöschen
  10. Turuncu nasıl da enerjik bir renk.Gömlegi papyonla kullanman da hoş olmuş;)

    AntwortenLöschen
  11. cnmm ne şirin olmuşsun askılar ve papyonun çok tatlı bi hava katmış sana ve saçların kesinlikle sık sık topla, yüzün gözün açılıyo ayol :)

    AntwortenLöschen
  12. canım toplu saç çok yakışmış makyajın da harika

    AntwortenLöschen
  13. Makajin cok gzl olmus :)
    Ein tipp von mir.. Dein Hintergrund mit den Rosen ist viel zu viel :/ Insan daraliyor.. Degisdirsen ? :)
    Daha gzl olur :)

    AntwortenLöschen
  14. Süslüm: tskler tatlim bundan sonra daha SIK toplarim söz :D

    Kokosss: Tskler canim begendigin icin farkli olmak istedim o gün :)

    Capriceline: bu soguk karanlik mevsimde biraz enerji yaratiyim dedim olmus sanirim :) mime gelince, en kisa zamanda (2011)´da :) yapacagim canim

    Zelis: vallahi bitti sonunda sükür :)aynen bende patladim bugün hemen acilir acilmaz kendimi sokaklara attim :) resimleri önümüzdeki günlerde gösterecegim sizlere ins

    Birtutamkekik: tskler tatlim cok sevindim begenmenize.Sende en kocamanindan öpüldün :)

    cimcime: tskler canim

    Asli: Canim bu gömlek uzun zamandan beri dolapda duruyordu eskimeden bir ise yarasin dedim :)

    Cirkin hatun: tskler canim sevindim begenmene

    Duygusworld: tskler tatlim kizardim vallahi simdi :) begenmenize cok sevindim.Makyajda genel olarak gündelik hayatimda öyle abartmayi sevmem yani rahatsiz olurum.

    Recelim: Tskler canim erkek bölümünden aldim askilari ve papyonu.Arasira erkekler bölümünede bakmak gerekiyormus :))

    Folllowuppfashion: tskler canim

    Cecilia: eskiden cok toplardim aslinda saclarimi ama uzun zamandir toplamiyorum artik söz topluyacagim :)

    Tubitos: tskler canim

    Melis: tskler canim.Arka plani nikimden dolayi yaptim ama en kisa zamanda degistirmeyi düsünüyordum zaten.Söyledigin icin tskler

    AntwortenLöschen
  15. Canım ne güzel yorum yazmışsın bloguma bayıldım :) Ben de senin bu kıvır kıvır saçlarına ve güzel gözlerine hayranım, öpüyorum :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. Gömlegin rengi cok güzel. Sanada cok yakismis :) Selamlar, Liz

    www.ruechicpieces.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  17. makyajını sakın değiştirme harika!

    AntwortenLöschen
  18. senin saçların ne tatlı yaa...kıvır kıvır tam esmer güzeli tadında...ben papyon olayını kadında nedense bir türlü sevemedim... fazla erkeksi duruyor ama zaman zaman değişiklik için iyi olabilir....iyi seneler canım

    AntwortenLöschen
  19. Gunlerdir vakitsizlikten, hic bakamadim bloglara. Turuncu gomlekle papyon, ne kadar yakismis sana. Cok begendim. Bu arada gecenlerde yazdigin bir yoruma da cevap vereyim. Biz Noel i kutlamiyoruz, sadece yeni yilin gelisini kutluyoruz. Yilin bu zamanlarinda bir suru firmalarin yeni yil partileri oluyor, onlara katiliyoruz. gerci benim icin farketmiyor, kutlama olsun yeter ki, ben herseyi kutlarim ve hepsine de saygim var :))
    Sevgiler

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  20. kombinin harikaaaaaa !!
    o kadar begendim ki ! bu tür kombinleri daha sIk yapmalisinnnn

    AntwortenLöschen
  21. çok cici bir kombin olmuş gömlek papyon askılar mükemmel :)

    AntwortenLöschen
  22. Tatlım pantolon askıları ve papyon maskülen bir hava verirken kırmızı gömleğin çekici feminen bir hava veriyor, çok sevdim bu kombini ben çok yakışmış canım benim :)

    AntwortenLöschen
  23. Anonym29.12.11

    kombinini çok beğendim :))

    AntwortenLöschen
  24. çok güzel bir kombin olmuş, renklerde sanaa çok yakışmış

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)