Mittwoch, 11. Juli 2012

Icimdeki SIKKINTININ sebebi...

Evet kizlar bugün icimi dökmek biraz daha rahatlamak istiyorum.Cünkü bu sebebden dolayi hem ailemi hem nisanlimin ailesini hemde nisanlimin basinin etini yedim ve cok üzdüm :( Simdi sira sizlere geldi.Üzüntümün ve sIKINTIMIN sebebi, nisanlimin tahini haftaya belli olacakmis galiba.Kendisi jan. piyada uzman cavus ve görevleri sirf doguda olacak.Yani hakkari,siirt,tunceli,van,bingöl,diyarbakir,afganistan,sirnak,kuzey irak,mus gibi yerlerden birisi cikacak. Bu demek oluyorki, seneye yazin dügünden sonra bende onunla gidecegim (tabiki tehlikeli bir bölge olmaz ise) :((  Ben kendimdende vazgectim, önemli olan onun sagligi ve cani :(( aklima kötü kötü seyler geliyor heleki bu son sehit haberleri yokmu beni iyce mahvetti :((( icime atiyordum ama okadar psikolojim bozulduki artik sakliyamadim.En cokda onu üzüyorum böyle durumdayken ama ne yapabilirimki aklimmm hep ondaaa kötü birsey olacak diye cok korkuyorum :(( asker esi olmak nekadar zormus :(((((((((((  Pozitif bile düsünemiyorum ve hatda dügünle ilgili kararlar bile alamiyorum.Bizimkisi sirf dügünde degil seneye tekrar nisan,kina ve dügün olacak 5 hafta icinde.Gecen sene nisanimiz olmusdu ama bozulmustu bazi nedenlerden dolayi.Aileler geri barisinca tekrar yapilacak.Yani ikinci kez sevdigim adamla nisanlanacagim :)) ama bunlar tabiki önemli degilll.O saglikli olsun hayatda olsun kötü birsey gelmesin basina ben 10 kerede nisanlanirim :)) allahim sen onu ve tüm askerleriiii koru ve eslerine bekleyenlerine sabir ver allahim (AMIN)





     Seni cok seviyorum Zeytin Gözlümmmmm
                             GüzelGül  
Neden güzelgül:Cünkü nisanlimin adi güzel eee bende gül = GüzelGül :)) adi gibi kalbide güzel

20 Kommentare:

  1. tatlımmm kıyamam ya merak etme herşey iyi olur inşallah ya.sen gönlünü ferah tut

    AntwortenLöschen
  2. Canim benimm, bende polis e$i olacaktim biliyor musun.. Son anda vazgecti.. ben isterdim boylesi kutsal bir meslegi ustelenenin e$i olmayi.. Bunun diyer yani vardir elbet eve donecekmi korkusu ..Sabah ugurluyorsun ama sevdigin aksama donecekmi korkusu.. Cok sukur inancliyiz oyle degil mi.. Rabbim istemezse hic birsey olmaz.. Zira rabbim istese Polis Olsun asker olsun istersen yolda limon satsin aksam eve donusunun garantisi yoktur oyle degil mi?..
    Icini ferah tut rabbine sigin olur mu..
    Duani esirgeme.. vesvese seytandandir sen icini ferah tut.. dualarim seninle insallah ..

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. öncelikle bana vakit ayirip bukadar güzel bir yorum yazdigin icin tsk ederim canim.Cok haklisin ama insanoglu aklina bazen heleki böyle haberleri duyunca aklina kötü kötü seyler geliyor.Dualarin icin allah razi olsun canim

      Löschen
  3. Canim benim endiselerinde haklisin elbette,ama bunlari bu kadar fazla düsünmek sana zarardn baska birsey vermez inan..senin simdi en güzel dönemlerin,cünki nisanlilik gibisi yok,hepimizin basindan gecti,bir daha gectimmide geri gelmiyor üstelik..onun icin sen de kiymetini bil bu güzel zamanlarinin..Bu psikoloji sende takinti haline gelmesin,hem kendine hemde etrafindakilere zehir edersin yoksa hayati..hem söyle düsün,ölüm hepimizin basinda,ister asker ,ister polis ister doktor yada ögretmen..iki saniyesi sonrasi icin hic birimizin garantisi yok ki ztn..bunu sende biliyorsun hep böyle düsün..hem terör belasi insallah bi gün tamamen biter,ama askerin oldugu kadar sivilinde nerde ne zaman basina gelir belli olmazki,görüyosun hem dagda hem sehirdeler..sen asker nisanlisisin diye illaki sizin basiniza kötü birsey gelecek diye bisey yok,heran hepimizin basina gelebilir eger kaderde varsa....hep hayirlisini dile Rabbimden,o senin gönlünü genisletecektir ins..Allaha emanet ol..kusura bakma uzattim...

    AntwortenLöschen
  4. senin nisanlin almanyada degilmiydi ya?:S
    allah yardimcin olsun zor.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. evet canim trde ve bende seneye gidiyorum temelli allah izin verirse.Amin cümlemizede

      Löschen
  5. hem asker hem uzakta :( cok zorrrr..ama allah sevenlerin yaninda daima..sen gönlünü ferah tut..

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. evet cok zor allah yardimcimiz olsun hepimizinde.AMin

      Löschen
  6. off ne kadar zor bir his olduğunu tahmin edebiliyorum ama sabır, inanç ve dua..gerçekten kötü düşünme hep içini ferah tut iyi şeyler düşün iyi şeyler olsun canımcım. güzelgül burdan geliyomuş demek öğrenmiş olduk :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kötü düsünmemeye calisiyorum canim bazen zor olsada yapacak birsey yok malesef bu zor dönemden gecmeliyiz en azindan 2 bucuk sene boyunca

      Löschen
  7. Anonym11.7.12

    Das wird schon. Nur nicht den Teufel an die Wand malen.
    Bizim türklerin bir lafi vardir ya: "Vur tahtaya gelsin haftaya".
    O hesap, pozitiv düsün :) Cok zor oldugu aşikar ama sen hem kendi adina hem sevidigin insan adina etrafina pozitiv bir havaya sacmaya bak ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. evet canim pozitif pozitif pozitif olmaliyim evrene sesimi o sekilde yollamaliyim :) tskler canim senin pozitif mesajin icinde :)

      Löschen
  8. off kuzu yaaa
    aynı tehlike heryerde yok mu :((
    az önce kanalın birinde gördüm, geberdim içim çıktı ağlamaktan, 3 yaşında çocuğuyla trene binerken kapılar kapanmış bebek içerde anne trenin altında 20mt sürüklenmiş, çocuğun kıyamam bişiyden haberi yok, çikolata filan veriyorlardı ve anneciği hayatta değil daha 3 yaşında, benim oğlumla aynı yaşta ve adı da Ege o kadar etkilendim ki anlatamam, tehlike heryerde ve her saat inanki, Allah yiyeceği rızkı kesmesin yeter kii...
    Kendini sıkma, içine atma, relax olmaya çalış allah ikinize güzel uzun ömürler versin tatlım

    öpüyorum

    sevgiler

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. haklisin canim ne haberler görüyoruz duyyuyoruz neler neler olyuor dünyada her an her yerde basimiza birsey gelebilir.Allah yardimcimiz olsun hepimizinde güzel yorumun icinde ayrica tsk ederim :)iyiki varsiniz

      Löschen
  9. Benim erkek arkadaşım da Jandarma Çavuş. Ve seneye o da tayinci. Bize de muhtemelen Şırnak, Siirt ya da Tunceli çıkacak. Ömrümüz hep doğuda geçecek. Bu işin bir tarafı. Diğer tarafı da, aldıkları maaş polisle aynı. Ama polis hayatında 1 kez şark yapıyor sonra istediği yerde çalışıp emekli oluyor. Oysa askerler ömürleri boyunca doğuda ya da tamponda kalıyorlar. Yani haksızlık ve eşitsizlik var. Böyle asosyal,namlunun ucunda ve herkesten uzak yaşamanın bedeli 2 bin küsur lira olmamalı.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. allah sizleride korusun yardimci olsun.Biz zaten iki bucuk sene sonra birakmayi düsünüyoruz yani ozaman memur olarak devam edebilyior ankarada iside hazir ama iki bucuk sene gecip memur olma hakkini kazanmali

      Löschen
  10. hayırlısı ne ise o olsun canım benim.. duaların çok olsun ve rabbine sığın yeter.. endişe vesvese iyi şeyleri çekmez.. iyi düşün iyi olsun!! hadi ailenle paylaşıyorsun bi derece nişanlına da çemkirme öyle! onun daha çok morale ihtiyacı var! bunu unutma!!! sevgiler..

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. tskler yorumun icin ama kemcirmek kelimesi biraz agir oldu.Ben kemcirmiyorum sadece üzüldügüm fazlasiyla belli oluyor canim

      Löschen
  11. Canım yüreğini ferah tut, olumlu düşün. Şansınız bol olsun. Umarım gönlünüze göre verir Allah.

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)