Samstag, 19. Mai 2012

Masa/sofra icin pecete süsü

Misafirlerimizi agirlarken yemeklerimize,iceceklerimize,süslere vb. cok önem veriyoruz.Bir güzel masada sofrada olmazsa olmazlardan olan pecete sekilleri.Ben sahsen cok önem veriyorum belkide cokkk eskidennn restoran bölümünde iki sene okudugum icin olabilir.Ama cok gösterisli bir görüntü veriyor.
Bunlarda benim en cok sevdigim pecete sekilleri.








Bu sekiller bizim misafirlerimiz icin SIK kullandiklarimiz.Eger yapilis seklinide ögrenmek isteyenler varsa.Adim adim gösterebilirim.Gercekden cokkkk kolayy...


3 Kommentare:

  1. Hepside cok hos ! Ben pek beceremiyorum bunlari :)

    AntwortenLöschen
  2. cok guzeller ama becerı lazım:))

    AntwortenLöschen
  3. Anonym9.6.12

    en alttaki versionu gösterirmisin?
    cok sevnirim,
    selamlar Essi <3

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)