Montag, 7. Mai 2012

Kapatmiyorum

Ben geldim :)) 
Cok sürmedi biliyorum ama sebebi ise, sizleri birakip blogumu kapatamiyorum. Gercekdende bir cogunuzun yorumlardaki yazdigi gibi, okadar baglanmisimki sizlere ve bloguma kapatamadim. Son aylardir cok zor günler yasadim :(( ama hepsi geride kalacak buna eminim (pozitif düsünüyoruz ve evrene pozitif sinyal yollyuoruz degilmi kizlar :)Gelelim simdi bloguma; cok güzel seyler düsündüm ve planladim hepsini sizlerle paylasacagim. Ama ilk önce yaptigim kücük alisverisimi paylasmak istiyorum.









Sizleri cok seviyorum öpüldünüz :)

11 Kommentare:

  1. Canım çok cici şeyler almışsın :)) Güle güle kullan hepsini de !! Blog kapatma fikrini de at aklından haa sakııın :D

    AntwortenLöschen
  2. ne güzel eşyler almışsın.güle güle kullan canım.Ve sakın kapatmaa:)

    AntwortenLöschen
  3. hapsi çok güzel güzel günlerde giy.Blogunu sakın kapatma gerçekten kimse okumazsa bile paylaşmak insana iyi geliyor...

    AntwortenLöschen
  4. Ohhh cok sevindim bu habere canim :)
    hersey yoluna girer sen hic merak etme, yeterki inanalim... ! Bunu hic bir zaman unutma <3
    Aldiklarin cok cici :) o cicekli ayakkabilara bayildimmmm desem dogru olur :D
    Guzel postlarin devamini bekliyorum!
    Sevgiler

    AntwortenLöschen
  5. süper ...hoşgeldin...alışverişin hepsi güzel...güle güle kullan tatlım..

    AntwortenLöschen
  6. Mevsimsel galiba bu kapatma duygusu canım yaa, pek çok arkadasımdan duyuyorum bunu ama sakın haa diyorumm :))

    Aldıkalrını iyi günlerde kullan bitanem..

    AntwortenLöschen
  7. hepsini güle güle kullan canım gle güle giy hepsini sevdim favorim ise çiçekli babetlerin oldu ya da topuksuz oxford mu desem =9 hoş bi model mucx diye öperim :)

    AntwortenLöschen
  8. ohhhhhhhhh super kapatma tabıkı...aldıkların hele paılerın super gule gule kullan

    AntwortenLöschen
  9. su high beam'i bir ben alamadim :(
    güle güle kullan tatlim

    <3

    AntwortenLöschen
  10. Kapatmamana çok sevindim canım. Bi de çok güzel şeyler almışsın :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)