Freitag, 18. Mai 2012

Az kaldi, az kaldi

Merhaba.....
Umarim herkes iyidir??? Nasil geciyor günleriniz??? Yaza cok az kaldi ve ben simdiden tatil moduna girdim.Bu yaz italyadayim hemde italyada kendimiz icin bir tur düzenledik-düzenliyoruz :) (Roma,Venedik,Sicilya,Toscana,Napoli ve Milano) Tüm bu sehirleri gezecegim ins.Henüz bitmedi agustusda ise türkiyedeyim veeeeee ondan sonra londra :)) Cokkk mutluyummm cok heyecanliyim bu ülkeleri cok seviyorum.Sizler bu sene nerelerdesiniz kizlar ???






4 Kommentare:

  1. Canım senin adına çok sevindim güzel bir tatil yap bizde bize de bol bol fotoğraflar çek:))

    AntwortenLöschen
  2. Ayy bende Italya'ya bayiliyorummmm ^^ Bu yaz nerde tatil geçirecigimi bilmiyorum canim, planlarimda hizlansam iyi olacak ;)

    Öpüldün :*

    AntwortenLöschen
  3. Senin yerinde olmak isterdim :-)
    Bizde bu sene Bursa'da gezip tozucaz ;-)

    AntwortenLöschen
  4. Anonym23.5.12

    owww Londra'ya gelmen super, sevindim=)))) umarim seversin burayi=)))

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)