Dienstag, 8. Mai 2012

Anneler günü icin harika bir fikir

Anneler gününe 6 gün kaldi.Sanirim hediyeler cokdan alinmistir ama benim gibi bu sene gec kaldiysaniz veya hala ne alacaginizi bilmiyorsaniz ozaman bu post sizlere faydali olabilir.Ben önemli ve özel günlerde her zaman farkli hediyeler ve süprizler yapmaya calisirim.Beni taniyan iyi bilir bu huyumu :)) Bu seferde anneler gününde farkli birsey hediye edeyim dedim veeeee cok güzel ilginc birsey buldum :) nemi istee bu ;D


Kendi cikolatanizi kendiniz yapin hemde istediginiz tadlar,süsler vb vb ile :)
Henüz bitmedi.Birde cikolatanizi istediginiz gibi paketleyin.Ben kendi resmim ile paketledim :) Annecigim hem bana baksin hemde cikolatasini yesin :))




http://www.myswisschocolate.ch/ Sayfasina girip istediginiz cikolatalari,tadlari,süsleri ve paketlerini bile kendiniz secerek cok kolay bir sekilde yapabilirsiniz. Isvicrenin cikolatasi meshurdur tadini bilen varsa bu cikolatalara bayilacaktir cünkü %100 isvicre cikolatasi yani garantisini veriyorum :)


3 Kommentare:

  1. Anonym8.5.12

    Bende buradan sipariş verdim, ama Express Versand olmasına rağmen, en geç 16.5.2012 ele geçiyor.

    Ben biraz geç kaldım bu yıl :)

    AntwortenLöschen
  2. değişik bir fikirmiş cidden

    AntwortenLöschen
  3. Anonym11.5.12

    Cidden cok güzelmis tatlim, cok iyi bir hediye fikiri! : )

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)