Donnerstag, 7. August 2014

Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum....

1. Yildönümü beklerken geldi ve geçti bile. Zaman ne çabuk geçiyor değil mi? Şimdide 2. yildönümü bekliyoruz. Geçenlerde dostlarımıza düğün CD'sini ve düğün resimlere bakarken arkadaşlar gibi bende sok oldum. Ne kadar kiloluymuşum aslında düğüne kadar yaklaşık 8-9 kilo vermiştim ama yinede çok fazla kilolarım vardı. Herkes düğününe kadar kiloları verir ben ise düğünden sonra ideal kiloma kavuştum ve toplam 35 kilo verdim :) yaaaaaa öyle iste bu aralar çok anıyoruz ve hatırlıyoruz o günleri. Birde Resimler ve düğün videoları seyredince ailemi gördükçe ağlamamak için, kendimi çok zor tutuyorum :(( çok özlemişim çokkkkkk




3 Kommentare:

  1. Gurbet hep çok zor , ayrılıkların hep kısa sürsün canım hep çok özlemeden kavuş sevdiğin herkese inşallah ;)

    AntwortenLöschen
  2. Cok tatli bir post olmus bu, kalpten ve samimi. Önemli olan zaman gecerken güzel anilarinin olusmasi aslinda. Size ömür boyu mutluluklar dilerim, her gecen günle birlikte daha da tutunun birbirinize. Kilolara gelince, süper bir gelin olmussun, Kilo dikkatimi cekmedi bile ama tabi sonrasinda incelmek de ayri bi güzellik, cok takdir ediyorum.

    AntwortenLöschen
  3. was für wundervolle bilder <3
    alles liebe euch!
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)