Mittwoch, 27. August 2014

Günaydin-sabah ritüel TAG

Bu TAG`i youtube dan izleyip begenmistim. Okuyan herkesi tagliyorum :) yapmayan kalmasin ve yapmak isteyenler yorum yazarsa sevinirim. Cünkü bende yapanlari okumak isterim.


TAG- Sorulari
1. Sabahlari neyle uyaniyorsun? (telefonalarmi? calar saat?)
2. Telefonun alarmi calinca hemen uyanirmisin? yoksa kac kere calinca kalkiyorsun??
3. Kalkinca ilk yaptigin nedir?
4. Sabahlari güne kahve yoksa cay ilemi baslarsin?
5. Pencere acik mi yoksa kapali mi yatiyorsun?
6. Sabahlari dus alirmisin?
7. Kiyafetlerini öncedenmi cikariyorsun yoksa sabahlarimi ?
8. Kahvalti: Tatli mi yoksa tuzlu kahvaltimi seversin?
9. Televizyon mu? radyo mu? yoksa sessiz bir sabahmi tercih edersin?
10. Saat kacda kalkiyorsun?
11. Sabah kalkinca morelin nasil?
12. Nasil uyuyorsun? ( sirt üstümü,yanmi, vs)


Cevaplar
1- Kesinlikle ikisiylede :) evet hala eski huyundan vazgecmeyen ben hem calar saatimi hemde telefonumu kuranlardanim.


2- off esiminde benimde telefonlarimiz herhalde her sabah en az 4-5 kere  calinca yani 5 dk aralikli calinca kalkariz :) sabahlari kalkmakda biraz sorun yasiyoruz malesef :)

3- Kalktigimda ilk bugünde uyanabildigim icin sükreder telefonuma bakar ardindan yüzümü yikarim

4- kesinlikle kahveeeeeeeee :) hemde alman kahvesi ile hmmmmmmm 

5- Ben her mevsim üsüyen birisi olarak pencereyi kapatanlardanim fakar evlendikden sonra esim sagolsun artik acik yatanlardanim :) 

6- Sabahlari dus almakdan nefret ediyorummm bu yüzden aksamlari dus alip yatiyorum

7- Aslinda sabahlari keyfime ve moralime göre kiyafetlerimi secerim ama bu sabahlari bazen saatlerimi aldigi icin :) aksamlarida karar verip hazirladigimda oluyor :)) hihiih

8- Kesinlikle sabahlari tatli kahvaltiyi tercih ederim. Peynir yumurta veya tuzlu gidalari sabahlari yigemiyorum.

9- %90 TV seyretmiyorum zaten radyoda neredeyse her sabah klassik muzik dinliyerek uyanirim. Ruhuma iyi geliyor

10- Esim ile beraber saat 6-7 gibi uyaniyoruz

11- Sabahlari kalkinca morelim degisiyor. Genelde mutlu uyanim ama bazende sinirli

12- Cok deli yatan birisiyim. Nasil uyudugum ve kalktigim belli degil :) 



1 Kommentar:

  1. canım ama kopyalayamıyorum yazıları nasıl yapıcam tag i :)) ben de yapmak istiyorum

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)