Samstag, 30. August 2014

Türk kadınları ve ev hanımları

Neden %80 kadınlarımız evlenince ev hanımı oluyorlar?? Kendi özgürlüklerinden ve geleceklerinden sırf evlendikleri için vazgeçiyorlar? Ev hanımı olmak da zor evet biliyorum.Ama her gün ne pişirsem? nereleri temizlesem? ay inş eve esim  bugünde erken gelir diye her gün kara kara düşünüyorlar. Evlendik den sonra sağlıksız beslenme ve alınan onca kilolardan bahsetmek istemiyorum bile. Bu durum çok içler acısı. Üstüne birde evlenir evlenmez çocuk yapıyorlar :) heee tam oluyor. Bilmiyorum belki benim yasam tarzım ve beklentilerim farklı olduğu için böyle düşünüyorumdur. Ama şahsen sırf evlendim diye kendimden ve geleceğimden vazgeçemem. Ve bayanlarrrrrrr çok sevdiğiniz ve güvendiğiniz eşinizde olsa bu dünyada kimseye güven olmaz.Yarın için size kimse garanti veremez.Lütfen herşeyinizden bir adam için vazgeçmeyin. Herseyin bir zamanı var. Hayat çok güzel ve dolu dolu yasanması gerekiyor. Çünkü çokkkkkkkk kısaaaaa.... Neden bu yazıyı paylaşıyorum soru sunada söyle cevap verebilirim. Burada tanıdığım hemen hemen herkes şuan bu durumda ne yazık ki:) üstelik aralarında okadar millete vatana faydalı meslekler var. Hemşire-öğretmen-doktor-polis vs.  :( 

Kendinize değer verin yoksa değersiz kalırsınız....

5 Kommentare:

  1. Günün sözü kendinize değer verin yoksa değersiz kalırsınız

    AntwortenLöschen
  2. Ah canımm.. Yazdıklarını kesinlikle onaylıyorum.. Ev hanımı olmaya bizi sistem mi zorluyor demeliyim bilemedim. Mühendisim ben de ama ne yaparsam yapıyım bir türlü bir işe giremedim. Mecburi bir ev hanımlığı benimkisi.. :( Sanıyorum çoğu yeni evliler de böyle olduğu için durumun keyfini çıkarmaya çalışıyor. Nasılsa işe başlandığında boş vakitler özleniyor öyle diil mi :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. valla canım biran önce görevlerimize dönelim bu vatanın bize ıhtıyacı var. Ortalıkda ısı bılıyorum dıye okadar gereksız ınsanlar varkı. Mesela ögretmen ama cocuklardan nefret edıyor veya hemsıre ama ısını cıddıye almayıp bır hastanın canını yakabılıyor :(( daha neler neler gördüm korkunccccccc

      Löschen
  3. Anonym30.8.14

    canım benim bende almanyadan ilk döndüğüm zaman senin gibi düşünüyordom ;vasıfsız suratsız memnuniyetsiz insanları azarlayan çalışanlarla dolu bu ülke.ben arzthelferin olarak iş bulamadım bisüre çocuklarımı büyüttüm hasbelkader bi özel hastaneye başvurdum ve oldu.şimdi çalışıyorum evet paranı kazanmak mutlu ediyor insanı,ama maalesef almanyada ki standartlar yok bulamassın da .
    wünsche dir viel glück und erfolg .nermin

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)