Montag, 18. August 2014

sassy - Zencefil suyu

rejimim boyunca bol bol icerek hem zayifladim hemde sagligima iyi geldi.Yani siddetle tavsiye ederim.Zencefil zaten esi benzeri bulunmayan ve kurani kerimde bile gecen degerli sifali bir bitkidir. Cok arastirdim ve faydalarini cokca sahit oldum. Ödem,büyük abdes sorunu olanlara,cilt vs vs cok iyi geliyor. Hergün ice bilen varsa icsin derim. Ben otlarla bitletle cok ugrastigim ve hergün cesitli kürler tükettigim icin, hergün icmesemde her iki güne bir iciyorum. 

Malzemeler:
  • 2 litre su
  • Kabuğu soyulmuş, baş parmağınız büyüklüğünde 2 parça taze zencefil
  • 1 ince dilimlenmiş salatalık
  • 1 ince dilimlenmiş limon
  • 12 adet taze nane yaprağı




2 Kommentare:

  1. Anonym19.8.14

    Soguk sumu yoksa oda sicakligimi tavsiye edersiniz, tskler

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. bir gün buz dolabinda bekletilmeli yani ilikda olur sogukda neticede dolapdan cikinca soguk olacak. Bunu yazmaya unutmusum k. bakmayin

      Löschen

Yorumlariniz icin tskler :)