Montag, 16. Januar 2012

Keske bir bebisimiz olsa :D

Bekar kizlar sizdede bazen öyle oluyormu?? sokakda veya arkadaslarinizin cocuklarini görünce,cocuk kiyafetlerini görünce heveslenip ahh keske benimde bir minosum yada yakisikli bir oglusum olsun diyormusunuz?? Ben nisanlimla sürekli hayalini kurup simdiden nasil egitip,yetistirip,neler giydiririz diye kara kara düsünmeye basladik.Hatda isimleri bile hazir :D Erkek olursa kaan kiz olursa eda(nur) olacak:) kiz olursa annesiyle baleye, oglumuz olursa babasiyla futbola gidecekmis :DD babasi oglum converse giyecek ben ise kiz olursa babet giyecek diye basladik söylenmeye :)) Evet biliyorum henüz böyle seyleri konusmak icin belki biraz erken olabilir ama sahsen ben bir cocuk gelisim ve egitim ögretmeni olarak önlemlerini simdiden almaliyiz diye düsünüyorum.Bu demek oluyorki, müstakbel babamiz simdiden okuyup,seminarlara katilip,ögrenip kendisini gelistirmesi lazim :) ben allahdan bu alanda baya sansliyim. Bu cici outfitleride gecen beraber zara online sitesinde gezinirken cokk begendik :)) Cok güzeller yaaaaa degilmi kizlar ??? Peki sizde böyle düsüncelere,sohbetlere nisanliniz veya sevgilinizle paylasiyormusunuz??


Bu botlar ne sirrin böyle




Benimde minnosum böyle süslü olacak annesi gibi :)
Ay yerim ben bunun öndeki dislerini :DD


Ay ben bu minik converse´leri yerim yaaaaaaa





24 Kommentare:

  1. canımmmm allah gönlüne göre versin inşallah nurtopu gibi bir bebişin olsun yıllar sonra burada resimlerine bakarız:)
    sevgiler...

    AntwortenLöschen
  2. güzelgülüm yıllar önce mini minnacık ekoseli bir Converse almıştım. geleceğin hayalini kurup dolabımızın en gizli en nadide köşesinde durur. eşim gördüğünde çok duygulandı. bu papilerin içine girecek pamuş ayakları heyecanla bekliyorum dedi. inşallah....

    harika ciciler var ama ben bebeğim olunca deliririm sanırım:)))

    AntwortenLöschen
  3. hahaha aynı ben bende kendimi tek sanıyodumm ya tek farkla benim malesef sevgilim nişanlım vb yok:( ama emin ol ben bu konuda cok catlgım ilerde bidaha bulamayacagımı düşündüğüm güzel bişey görünce (oyuncaktır kıyafettir) almadan duramıyorum catlaklıkta son noktayım yani;) sevgiler

    AntwortenLöschen
  4. bende bitiyorumm bu minik kıyafetlere cok tatlılar ya :)

    AntwortenLöschen
  5. bazen ayaklarına kara sular inip tek parça bile bişiy bulamadığında çok oluyor şekerim, tabiki sıradan önüne ne gelirse giydirenlerden olmayacağın için söylüyorum :))

    bende ince eleyip sık dokurum :)) üstündekilerin bi style olsun isterim, allahım gönlüne göre versin tatlışımm, çok seviyorum senii, yürekten diliyorummm taa derinliklerinden :))


    sevgiler...

    AntwortenLöschen
  6. Allahım hepsi çok şeker yaaaaa!Bunları görde benimde olsun deme :)inşallah dilediğin zaman sağlıkla mutlulukla sende böyle bir bebik sahibi olursun.Kız olursa converse de giyer babette o zaman ikinizin de hayali gerçekleşmiş olur ;)

    AntwortenLöschen
  7. ayyy hepsi süperr ama ilk 2fotodakiler favorim oldu:) valla benim de çocuk özlemim depreşiyo arada bir ama eşim sağolsun daha erken diyip bastırıyo o özlemi;)

    AntwortenLöschen
  8. ayyyyyyyyyyyy insallah hepimizin bebisi olcak!!! ich dreh durch,wenn ich die baby kleider sehe...:)

    <3

    AntwortenLöschen
  9. aayyy kiyafetlerin hepsi birbirinden tatli sevimli :D
    insallah seninde kendin gibi guleryuzlu saglikli cocugun olur :)
    herkeste oluyordur sanirim, 2 seven insanin ortak bir cocugu olmasi... ikisinden bir parca ne guzel bir duygu dusunce...
    Sevgilerimle

    AntwortenLöschen
  10. çok güzel hayaller bunlar gülüm..:)
    gönlünüze göre olsun inşallah her şey..
    :))
    sevgiler..
    :)

    AntwortenLöschen
  11. annelik hormonları sanırım :):):)kıyafetere bayıldımmmmm...sevgiler

    AntwortenLöschen
  12. Şaka gibi ama şu an en yakın arkadaşlarımın hepsi hamile:) tabi benimde arada çocuk sevgimin kabardığı oluyor. Allah hepimizin gönlüne göre verir inşallah..

    AntwortenLöschen
  13. Anonym17.1.12

    insan cocugu olsun istor böyle resim görünce. cok tatlilar :)

    http://fashion-accident.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  14. ayy bu kıyafetler çok cici :) zamanı gelince inşallah hepimizin böyle tatlı bebekleri olsun :)

    http://gelinyolu.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  15. yaa ben de bunu tadını cıkarıyorum oğlumu doyasıya giydiriyorum:))

    AntwortenLöschen
  16. Canım hayırlısıyla gönlüne göre versin Allah..
    Çok güzel ciciler ama yaa bayıdıııım..:)))

    AntwortenLöschen
  17. kuzmm olmaz mı ben de hep oluyor böle yılbaşı ağacı gbi süsliim diorum kendisini:)

    AntwortenLöschen
  18. canim , cok tskler, evet yaaa , ne kostum su cantanin pesinden dimi :D :D :D


    ... var ya, su zaranin japon kizina ba-yi-li-yorummmmmm , hatta esime bile gösterdim kac kere :D :D

    aynisindan istiyorum dedim *hahahaha*

    insallah benim de böyle seker bir kizim oluuuuur !!


    öptüm cok
    xxx

    AntwortenLöschen
  19. Hayal kurmak bence de harika... evlenmeden ben de şimdiki kocam o zaman sevgilimle hayaller kuruyordum . Lincoln cipi vardı arkasını shaved headlerle doldururuz dşyorduk.. Benşm kocam zenci de... Ama sonra evlendik ve oğlumuz da oldu ama cipimiz yok :))

    AntwortenLöschen
  20. ooooyyy ck sirinleeeeer =)

    AntwortenLöschen
  21. bu arada canim sen cicegin ismini sormustnn dimi :D
    ben ismini araamdim amaa dün bi cicek ismi duydum hemen arastirdim sanirim o resimdeki cicek bende tam bilemedimm türkcesi : Zambak :))
    bi bak istersen cok benziyor bu cicege .. icini göremedigim icin tam aynisimi bilemedimm

    AntwortenLöschen
  22. bayılıyorum bende bebek kıyafetlerine inşallah bir gün benimde bebeşim olurr:))

    AntwortenLöschen
  23. Allah gönlüne göre versin inşallah canım. kıyafetlerde çok cici ama :)

    AntwortenLöschen
  24. yemelık kuzu bunlar amamaaaaaaaaaaaaaa harıka....kuzunuz olunca hep boyle olmuyor :)) oda bır gercek:)) savlar cok dıken dıken oluyor mesela:))

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)