Sonntag, 22. Januar 2012

Dikkat Dikkat!! Örümcekden korkanlar okumasin

Evettttttt cok igrencccc cok cirkin cok korkunccccccc biliyorum ama artik evimizde bir örümcegimiz var hemde "Vogelspinne"-bird-spider- kus örümcegi. Simdi gelelim sebebine. 3 aydan beri kardesimin okulunda cok önemli bir projesi var, ve bu proje icin tüm sinif 2-3 ögrenciyle beraber olup, bir konu-tema üzerinde arastirip onu hem yazili olarak hemde tüm ögretmenlerin karsilarinda sunmalari gerekiyor.Bizim akillida konu olarak "(zehirli)-örümcekleri" secmis. Kardesim diye demiyorum ama cok orjinaldir :)))Nerden geldi aklinada onu sectin hey allahim :) her neyse....Lafin kisasi 3 aydan beri bunlarla ugrasiyorum yok söyle yapin yok böyle yapin.Yatiyoruz kalkiyoruz konumuz örümcek:) yani uzman oldum bu alanda :)) Zaten yazilarinin 3/2 ben yazdim :) Lise diplomalarini alabilmeleri icin, bu proje onlar icin cok önemli. Veeeeee bir hafta önce sükürler olsunki yaziliyi verebildik ve geriye ne kaldi (presentation) yani tüm ögretmenlerin karsisinda yarim saat boyunca bu projeyi sunmak. Sali gününe kadar vakitleri var ins planladigimiz gibi gecerse harika birsey olacak.Ve herseyin dört dörtlük olmasi icin kisacasi arti puanlar alabilmeleri icin örümcekle ilgili kitaplarla,broşürler,dergiler vs. bir masa hazirlamalarini önerdim veeeeeeeee tabikii en önemliside olmazsa olmazida terraryum icinde bir örümcek :)) Ögretmenine bundan bahsettigimizde, cok memnun oldu :) biraz pahalida olsa sonuncda önemli bir proje icin.Fakat hersey iyide bu projeden sonra bu örümcek nerede kalacak??? tabiki birisini bulana kadar bizde :) allahdan annem babam korkmuyorlar ellerine bile aliyorlar.Ben uzakdan bakinca bile korkuyorum :))) Iste kizlar hikaye böyle yani 3 aydir bununla ugrasiyorum ve okadar postlar paylasmam gereken seyler biriktiki ama bunu sizlerle paylasmak istedim. Yani artik evimizde bir kusumuz (sarikiz) birde örümcegimiz var :))aile gittikce büyüyor.


Bu kitaplardan bana artik fenalik geldi :)

19 Kommentare:

  1. ayyyyyyy ben hayatta onu eve alamazdim :O
    hadi cikarsa yerinden diye... simdi bile tuylerim diken diken oluverdi::D:D insallah proje cok iyi gider, emeklerinizin karsiligini alirsiniz :):)

    Ben gecen yaz kuzenimin mini rus faresine bakmak zorunda kalmistim.. evi falan vardi, hic cikarmadimda... ne zormus valla :) kurtuldugumda cok sevinmistim :P

    Sevgiler :D:D
    Mutlu pazarlar, bizi postsuz birakma ;)

    AntwortenLöschen
  2. Anonym22.1.12

    örümceklerden korkan birisi degilim Allahtan birde üstüne üstelik severim :D bizim bahcemizde bolca bulunuyorlar bazen oturur hal ve hareketlerini incelerim hehehe

    ama aklima hic böyle bir proje yapmak gelmezdi kardesin gercekten orjinal :D

    AntwortenLöschen
  3. Ne diyelim Allah analı babalı büyütsün:))) Ayy çok iğrenç hakikaten yaaa tüylü müylü falan ıyhh!!

    AntwortenLöschen
  4. ayy ben cok seviyorum böyle hayvanlari bir zamanlarida benim skorpionmum (akrep) vardi :)
    kendisi rahmetlik oldu resmi kaldi bana :)))

    AntwortenLöschen
  5. enemmm bu ne piskopatmı kızım senin kardeşinn:DD

    AntwortenLöschen
  6. bayılırım orjinal kardeşlere:))
    başarılı bir sunum olacağı kesin..
    bu kadar ciddiye alması da ayrı güzel ödevini..
    dikkatli ol sen gülüm yine de..;)
    sevgilerimle:)

    AntwortenLöschen
  7. ayy kuzum ben öyle herşeyden huylanmam ama bunu görünce irkildim şöyle bir olduğum yerde :)

    allah kolaylık versin ne diyeyim yaa ııyykkk :)

    sevgiler

    AntwortenLöschen
  8. ben kaçmasından korkar takıntı yapardım. Örümceklere karşı bir fobim yok ama zehirli kocaman bir örümcekten kim korkmaz ki.. kolay gelsin şekerim

    AntwortenLöschen
  9. çok çirkin bişey bu ya :D
    kardeşin cidden orjinalmiş :) sana da kolay gelsin valla örümcekle, umarım her şey yolunda gider kardeşinin sunumunda ;)

    AntwortenLöschen
  10. ayyyy çok korkarım en küçük boyundan bile...fobim:(olduğu evde hayatta uyuyamam...sevgiler

    AntwortenLöschen
  11. hahha :D enteresan , kolay gelsin kuzum !

    ..ayakkabilari anlamis oldugun üzere, river island´in online shop´undan aldim tatlim !

    öptüm

    xx

    AntwortenLöschen
  12. omg im scared of spider,check out my blog http://mwanwan.blogspot.com,follow it if u like it?

    AntwortenLöschen
  13. oh gott viel spass :D kardesin cidden COK orjinalmis :)

    AntwortenLöschen
  14. amanın bu neee ayy hayatta ne dokunur nede ellerim nede eve alırım imkansız birşey bu ama alana da helalllllllll derim valla güzelgülcüğümm allah analı babalı büyütsün canımm :)))))

    sevgiler öperim kocaman...

    AntwortenLöschen
  15. canımcım türk kahvesi ile ilgili bir postumda seni mimledim, mmüsait olduğunda bir bak

    öptüm...

    AntwortenLöschen
  16. hayvanlardan hıc korkmam ama bunlar harıc:)))

    AntwortenLöschen
  17. Bebeğim ben korkuyorum ondan ya :)Kolay gelsin :)

    AntwortenLöschen
  18. Anonym27.1.12

    abowwwwwwwwwwww bayildimmmmmmmm :D o örümcegi nerden aldiniz kiz? wie viel hat es gekostet? hayatimda hic öyle vogelspinne elime almadim, merak ediyorum. bizim kellerda cok örümcek vardi, cocukken onlarin üstüne su döküyorduk hahahaha :D bircogunuda kavonozlara sokuyorduk, hatta arilari daha dogrusu hummelleri bile bahceden toplamisti benim kücük kardesim :D sonra bir sabah baktik tüm hummeller evde ucuyorlardi. annem cok kizmisti. aslinda ben yilan bile eve sokabilirim. farkli seyleri cok severim. tabii ki cok pis korkarim ama yavas yavas alisir severim :D

    AntwortenLöschen
  19. Anonym29.4.13

    Excellent post. I was checking continuously this blog and I am impressed!

    Extremely useful information specially the last part :) I care for such information a lot.
    I was seeking this certain info for a very long time.
    Thank you and best of luck.

    my web page: lokalzeit

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)