Dienstag, 24. Januar 2012

En son izledigim Filmler...

Sonunda kendime vakit ayirip blogumla ugrasabiliyorum.Son günlerdir zari zor sirf sürekli takip ettigim blogerci arkadaslarima yorumlar yapabiliyordum. Bu aralar vaktim pek olmuyor yada kendimi cok yorgun ve bitkin hissediyorum.Cok spor yaptigim icinmi?? havalardanmi?? bilmiyorum ama biran önce evime gelip sirf uyumak istiyorum :( Havalar böyle soguk olunca bende biraz vakit ayirip 3-4  kiraladigim DVD´leri izledim. Dizi felan seyretmeyide sevmiyorum daha dogrusu kendimi tiryakisiymis gibi TV´nin önüne oturup asla dizi seyretmem. Bir takip ettigim dizi var oda "Hayat devam ediyor" onun bile tekrarini seyrediyorum hep internetden. Onun disinda hergün mutlaka kitap okurum.Siz bu soguk havalari nasil degerlendiriyorsunuz kizlar??





Modayla yakindan ilgilenipde coco chanelin hayatini seyretmeyen/bilmeyen varmi acaba ??? bilmiyorum ama bu filmi uzun zamandan beri seyretmek istiyordum.Sonunda seyrede bildim ve kesinlikle kokos hanimlara/kizlara tavsiye ediyorum :))

Bu kadina asigim,deli gibi seviyorum hem kendisini hemde oyunculugunu :) daha dogrusu mimiklerini,filmlerdeki rolünü kendime bensetiyorum :DD Renée Zellweger iyiki varsin :D
Bu filmi satin aldim ama daha önceden seyretmistim ve kesinlikle tavsiye ediyorum.Ama Bridget Jones "The edge of reason" ve Bridget Jones´s Diary" adli filmleri harikadanda öte birsey belki en az 20 kere seyretmisligim vardir tüm filmleri :) yani kesinlikle bu kadinin tüm filmlerini tavsiye ederim.






Gelelim en son begenmedigim bir filme
Bu kadar sacma alakasiz bir film görmedim.Oyunculari,konusu,yapimi berbat cok kötü :( güzel olan tek birsey var, oda filmde biraz parisi göstermeleri ama sahsen ben parisi adim gibi biliyorum beni hayal kirikligina ugratti.Kesinlikle tavsiye etmem.

5 Kommentare:

  1. Anonym24.1.12

    Bridget jones un günlügünü aldım ama seyretmedim. Hiç albenili gelmemişti. izlerim artık.

    AntwortenLöschen
  2. renee'nin en büyük hayranlarından biriyim bende tatlım :)
    hele o briget serisinin çıktığı zamanlar üniversitedeydim, ne kadar hayran kalmıştım ki, halaa hatırlarım, çok severek izliyorum bende :))

    sevgiler kuzu...

    AntwortenLöschen
  3. bridget jones süperdir :) şu coco chanel'in hayatıyla ilgili filmleri kitapları okumayı çok çok istiyorum aslında ama hep erteleniyor :(

    AntwortenLöschen
  4. Canim ne tesadüf "Bridget Jones" en sevdigim romantik komedisi, iki filmin DVD'leri var bende ^^

    Coco Chanel'in ünlü olmadan önce hayatini anlatan filminide izledim, çok begenmi$tim ;)

    Öpüldün :*

    AntwortenLöschen
  5. Bridget Jones a bayılırım be nde, çok eğleniyorum izlerken :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)