Sonntag, 18. Dezember 2011

cin lokantasi

cin mutfagina BAYILIYORUM :) saatlerce bikmadan yigebilirim zaten bugün rejim bozuldu.Ama olsun yarin rejime devam :) Ne yapiyim ailem beni bu aksam dogum günüm icin, en sevdigim cin lokantasina götürdü.Oturupda sirf salata yigemezdim herhalde degilmi?? :) Keyifini cikardim tika basa yedim doydum ve geldim :D acik buffet´de olunca insan kendini frenleyemiyor ehem ehemm

Buda ikinci tabagim ;)
Bu benim birinci tabagim :)
Buda babamin tabagi ve kendisi :)
Tühh bak yine fotoraf cekmeyi unutmusum :( tatli tabagimin fotorafi yok

Pazar günüm böyle gecti bolca yemek yiyerek ve bolca kitap okuyarak.Sizin pazar günelriniz-keyifiniz nasil geciyor veya gecti???

9 Kommentare:

  1. san akatiliyorummmm !!!
    hele sushi ye doyamiyorummmmm

    AntwortenLöschen
  2. dolgum gününü kutlarim canim...ben hic sevmiyorum malesef cin mutfagini,alisamadim acikcasi,ama esim hastasi resmen cin makarnasinin özellikle..galiba almanyada yetisenler otomatisch seviyor:)
    tatlisini cok merak ettim sahsen,hic bilmiyordum tatlilarinin nasil oldugunu cünki?
    sevgiler:)

    AntwortenLöschen
  3. sushi bayılırım, ne güzel olmuş ailenle birlikte dogum gününü kutlaman :)

    bolca yemek ve kitap ve film ve dışarı çıkış, bugün böyle geçti gitti..

    AntwortenLöschen
  4. Anonym18.12.11

    cin mutfaginida ben sevmiyorum, annemde sevmez ama kardeslerim sever. tadlari cok kötü :( kardesin sana benziyor :) annende cok hanim bir kadina benziyor <3

    resimler güzelmis <3

    AntwortenLöschen
  5. NICE MUTLU SENELEREEE ASK HUZUR VE SAGLIKLAAA,,UZAK DOĞU MUTFAGINA BAYILIYIRMM, HATTA UZAK DOĞUYA YAPTIGIM GEZILERIDE PAYLASMISTIM POSTUMDA...SEVGILER

    AntwortenLöschen
  6. NICE MUTLU SENELEREEE ASK HUZUR VE SAGLIKLAAA,,UZAK DOĞU MUTFAGINA BAYILIYIRMM, HATTA UZAK DOĞUYA YAPTIGIM GEZILERIDE PAYLASMISTIM POSTUMDA...SEVGILER

    AntwortenLöschen
  7. çok sevmem ama ohh afiyetler olsun canımm ailecek tadını çıkarımışsınız ne güzell nice böyle aiilecek yemeklere inşallah :))

    sevgiler...

    AntwortenLöschen
  8. Mutlu yıllar sekerim ;)

    AntwortenLöschen
  9. ohh afiyetle yemissinizdir ins. ben sevmem normalde cin yemegini ama su glassnudele bayiliyorumm nedense :D

    benim pazarim tüm gün hatirladigima göre pc basinda ve telde gecti :D hee birde disari cikmistik iyikide cikmisiz kar yagmisti :))
    sevgilerr

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)