Dienstag, 27. Dezember 2011

Mim: Yeni yil icin dileklerimiz

Sanirim yeni yil icin listesini yapan son kisi benim.Okadarda mimleyen oldu ve bir türlü yapamadim yapincada bir türlü paylasamadim. En sonunda sevgilimle vakit ayirip, yeni yil icin listelerimizi hazirladik.Kendisi ilk kez yapiyor ve cok hosuna gitti :)  Mimleyen tüm blogcu arkadaslarima tesekkür ederim....



Bende herkes gibi önce saglikli bir yil gecirmek istiyorum...
Ailemi,sevgilimi tüm tanidigim tanimadigim herkesi maddi ve manevi mutlu etmek istiyorum..
.
Isimde daha cok basarili olmak istiyorum...
 Formuma dikkat edip daha cok spor yapmak istiyorum hedefim icin...


Yatirim yapmak istiyorum


Evlilik hazirliklarina baslamak istiyorum

Daha cok tatil yapmak istiyorum cokk uzak ülkelerde




Iste bukadar zaten son model arabam ve yeni evimiz var onlari listeden cikardim :) geriye bunlar kaldi.

Bu mimi yapmayan bir ben kaldigima göre, mimlenecekde kimse kalmadi :( ama mimlenmeyen varsa suan mimlenmis oluyorlar :)

8 Kommentare:

  1. inşallahh güzelgülümm...
    tümm dilek ve duaların kabul olsun yeni senede:)
    öptüm canım..
    muhabbetle..
    :)

    AntwortenLöschen
  2. bürün dileklerin gerçek olsun canımm mutlu yıllara inşallah:)

    sevgiler...

    AntwortenLöschen
  3. Bütün istediklerin dilediklerin inşallah gerçek olsun..

    AntwortenLöschen
  4. güzel bir mim bu .. ben de mimlendim ama henüz cevap vermek icin firsat bulamadim =P

    AntwortenLöschen
  5. 2012 de tüm güzellikler senın olsun ayrıca tüüm dileklerin gerçekleşsin canım

    AntwortenLöschen
  6. Anonym29.12.11

    herşey gönlüne göre olsun :)

    AntwortenLöschen
  7. Ne güzel dilekler,hepsini başarırsın inşallah;)

    AntwortenLöschen
  8. Çok içten ve gerçekleştirilebilir dilekler bunlar, dilerim yeni yılda hepsi bir bir gerçekleşir canım :) mutlu yıllar, öpüyorum çok...

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)