Dienstag, 20. Dezember 2011

Indirimden aldigim son alisverisim

Her yerde indirimler var artik carsiya gitmeye korkuyorum :) ama söyle ucundan kiyisindan kenarindan bende bir iki parca alayim dedim :) Birsey olmaz degilmi bir kac parcadan :PPPP
Öjeler
Clutch


Bu indirimli degildi ama cokdandir pembe blazer istiyordum sonunda onuda aldim 
Bu kazagin beyazini almistim ve bu rengide cok hosuma gidiyordu indirim oldugu icin 25 eurodan 10 euroya düsmüs hic kacarmiiiiiiii :D



Esortman
Sapkalarim
Bazilari özel ciciler oldugu icin koymak istemedim fotoraflarini :)

11 Kommentare:

  1. hepsi birbirinden güzel hele makyaj masan :) güle güle giy ^^

    AntwortenLöschen
  2. güle güle kullan şeker...:)
    her biri de çok ciciler...
    sevgiler...

    AntwortenLöschen
  3. çok cici hepsi güle güle kullan canım:))özellikle şapkalar....

    sevgiler..

    AntwortenLöschen
  4. esortmanini nerden aldinn :))
    merak ettim bi süredir rahat bir esortman bulamiyorum .. sevgilerr

    AntwortenLöschen
  5. ayy hepsi çok güzel, güle güle kullan.. gerçekten de ucundan almışsın tatlım :)) en çok clutch ve şalını beğendim, güzel postlarını bekliyorum...


    http://dujufashion.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  6. Alışveriş yazılarına bayılıyorum:)bu arada siyah çanta süper:)güle güle kullan hepsini

    AntwortenLöschen
  7. En cok pariltili kazagi begendim, gule gule giy hepsini canim

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  8. Anonym21.12.11

    kazagina ve cantana bayildim canim <3 güle güle iyi günlerde kullan.

    AntwortenLöschen
  9. clutch ve siyah çanta baya bi ilgimi çekti çok hoşmuş cnm güzel günlerde kullan ;)

    AntwortenLöschen
  10. şapkalar çok güzel sana çok yakışıyor zaten şapkalar..

    AntwortenLöschen
  11. Ojelerine ve pembe blazerına bayıldım :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)