Dienstag, 25. April 2017

Yamuna Korse - Yamuna Korsett

Merhaba arkadaşlar,
son 3 sene içinde kendime aldığım ve memnun kaldığım yegane ürün. İlk gördüğümde ve duyduğumda kaygılarım vardi. Fakat korseyi dener denemez ben, arkadaşlar ve hatda eşim aşık olduk. Verdiğiniz her kuruşuna değer. Hep duyarız ya su ürün bu kadar kilo verdiriyor, yok bu ürün bu kadar zayıf gösteriyor diye. Fakat hiç bir ürünün bu kadar etkili olduğuna şahit olmadım. Korseyi takar takmaz hemen fark görünüyor. Görüntüden zira düzenli kullanıldığında, kısa bir sürede belinizin inceleceğine söz veriyor. Doğumdan sonra hala göbeğiniz varsa bence spor, sağlıklı beslenmeye ek olarak bu korseyi kullanmalısınız. Ben hergün düzenli kullanmaya basladım hatda basladık esimle:))) kendisi hafif göbekli olduğu için, korseyi takınca göbeği resmen kayboluyor. Bu yüzden ikimizin befor-after resimlerini inanmanız için paylaşıyorum. Ayrıca kullanışı kolay ve çok rahat. Ben kullanmaya devam edeceğim, bakalım kaç santim incelme olacak. Adim adim buradan sonuncları paylaşacağım. yamunakorse


Hallo Liebe Freunde,
in den letzten 3 Jahren, war das die beste Investition, die ich für mich gemacht habe. Am Anfang hatte ich negative befürchtungen aber als ich die Ware anprobiert hatte, waren wir mit menem Mann begeistert. Jedes cent hat sich gelohnt. Es tut alles, was es verspricht. Man kann den unterschied sofort erkennen. Deswegen haben wir befor-after Fotos gemacht. Und ausserdem soll man in wenigen Wochen am Umfang verlieren. İch werde auch auf dem Laufenden halten und berichten. yamunakorse

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)