Dienstag, 10. Juni 2014

Karadeniz turumuz

Hmmmmmmmmmmm harika bir kültür tatili yaptik. Mavinin En Mavisine, Yeşilin En Yeşiline,O yesillikler,selaleler,o temiz havası, yörelerin farklı ve lezetli yemekleri, sıcak insanlar vs. vs. çok iyi geldi bize. Karadenizin bütün bölgeleri yani bütün sehirlerini ve hatda gürcistan-batumu gezip geldik. Ve en yakin zamanda karadenizde merkeze biraz uzak bir yerde istedigimiz hayalimizdeki yazlik(yayla) evi yaptırıp geri kalan yillarimizi orada gecirmek istiyoruz. Karadenize gitmeyipde gitmek isteyenlere benden tavsiye, kesinlikle turla gidip gezmenizi öneririm.Hem çok hesapli hemde çok eğlenceli. Hergün 3-4 yıldızlı otellerde konaklayıp sabah kahvaltı ve aksam yemekleri dahil olan turda hem komforlu-istirahat hemde kültür tatili oldu bizim icin :) okadar güzel insanlarla tanistikli bir hafta icinde. Bu arada ikinci kez raftig yaptık rize fırtına deresinde :)

Gezi-rotamız
KASTAMONU - SİNOP – SİNOP LİMAN - SİNOP TARİHİ CEZAEVİ - SAMSUN – ATATÜRK HEYKELİ – BANDIRMA VAPURU - ÜNYE - FATSA – ORDU

ORDU - BOZTEPE – GİRESUN – GİRESUN KALESİ - TRABZON – AYASOFYA MÜZESİ – TELKARİ ATÖLYESİ – SOĞUKSU MEVKİ - ATATÜRK KÖŞKÜ – OF – SÜRMENE – UZUNGÖL

AYDER YAYLASI – GELİN DÜVENİ ŞELALESİ - FIRTINA DERESİ – ZİLKALE – RAFTİNG -

BATUM TURU – GONİO ( APSAROS ) KALESİ - ÇORUH NEHRİ - TİYATRO BİNASI - MEDEA HEYKELİ - BATUM LİMANI - MERYEM ANA KATEDRALİ - ORTA CAMİİ – BOTANİK BAHÇE-POSEİDON ANITI – SARP BÖLGESİ

RİZE – RİZE KALESİ – RİZE BOTANİK PARKI – RİZE BEZİ - SÜMELA MANASTIRI - ALTINDERE MİLLİ PARKI – MAÇKA – ORDU....

....gezdik ve memnun kaldık. Simdi sırada. Italya turu,Asia turu, Kapadokya turu, İstanbul turu, Canakkale turu ve daha cok cok cok var  :)

Rize kalesi

Batum- Teleferik

Sümela manastırı

Ordu-Boztepe

Rize fırtına deresinde rafting (arkada basparmagını gösteren benim:)

Ve güzel kocacığım :)

Diger paylasimda nerelerde neler yedim,neler meshurdur tavsıyelerimi paylasacağım.

10 Kommentare:

1. Anonym10.6.14

Süper kareler olusmus, ich bin schon ganz gespannt auf die weiteren bilder! Almanyadan selamlar, sema <3

AntwortenLöschen
    1. ooooooooo almanya :) buralardanda selam canım en yakın zamanda gelecegım 2-3 hafta tatıle aıleme :)

Löschen
  2. toll, sieht nach einer perfekten zeit zu zweit aus!
    alles liebe,
    Maren Anita

FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

AntwortenLöschen
  3. Çok eğlenceli ve güzel bir gezi olmuş canım.İncecik kaldın iyice.Azmine hayranım.Görsünler isteyince neler başarılabileceğini :)

1. tskler cnm benım sevındım begenmene :) bu arada bu kılolu halim :) 2-3 kılo almısdım bol bol yediğim icin ama haklisin 38 kılo vermek kolay degıl ama hıc bırsey ımkansız degıl degılmı :)

Löschen
  4. çok güzel yerleri gezmişsin postunun devamını bekliyorum :)

1. evet cnm keske hıc bıtmeseydı :) devamıı hazir canım

Löschen
  5. güzeldir Karadeniz memleketim diye demiyorum ama her bir yeri ayrı bir güzel...

AntwortenLöschen
  6. yaaaav memleketimden geçmiş havasını solumuşsun süper bir gezi olmuş resimler şahane

Yorumlariniz icin tskler :)