Sonntag, 1. Juni 2014

"Cörek otu" her derde deva




Cörek otu her derde deva derlerdide inanmazdim megerse ne mucizeler yatiyormus altinda.Zaten dogru olmasaydi peygamber efendimiz (SAV) dile getirmezdi. Beslenmemde cok büyük bir yol oynayan "cörek otunu" siddetle tavsiye ediyorum.

- Cörek otu, oksidan ajanlari temizleyen antioksidan sistemi harekete gecirme özelligine de sahiptir.

- Cesitli kanser ve mikroorganizmalara karsi anti-kanser ve anti-mikrobiyal özellikler göstermektedir.

- Toksik ajanlara maruz kalmis kolon dokusunda DNA hasarini azaltmakta, karsinogfenezin yani saglikli hücrelerin kanser hücrelerine dönüsmeye baslamasina önlemektedir.

- Bas agrisi alin ve kulaklara yakin yüz kisimlari cörek otu yag ile ovulur ve kafa bandajlanir. Ayni zamanda bir cay kasigi cörek otu kahvaltidan önce alinir.

- Bagisiklik sistemini düzenleyici, diyabeti tedavi edici, mide hastaliklarinda tedavi edici, AIDS´i önleyici, böbrek hastaliklarini tedavi edici, kalp ve damarlari koruyucu, Kolesterol düsürücü,ishal kesici, mikrop aktivitelerini ve kanin pihtilasmasini engelleyen mucize bir gidadir.

- Saglikli bir cilt icin: Bir corba kasigi cörek otu yag ile bir corba kasigi zeytin yagi karistirin ve bu karisimi bir saat boyunca yüzünüze masaj yaparak ovun. Sabunla yikayip duruladikdan sonra mucize bir sonunc göreceksiniz.


Yazi ve resimler alintidir: Ahmetmaranki


Bunlar ve bircok derda deva icin kesinlikle denemelisiniz diyorum.Ben sabahlari cörek otumu yiyorum ve cörek otu yag ile masaj yapiyorum agriyan yerlerime ve peelingi yapiyorum ve cok memnunum.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)