Donnerstag, 24. April 2014

Paskalya bayrami icin özel

Gecen sene bu zamanlar anaokulunda miniciklerimle paskalya bayrami icin hazirliklar yapiyorduk.Ahh ahhh hepsi burnumda tütüyorrr cok özeledim cok.Kimler büyüdü?kimler degisdi? kimler okula basladi allah bilir :( ins beni hic unutmazlar. Duygusallik cökünce onlardan binlerce km uzakda olsamda hersenedeki gibi bu senede yumurtalari bosaltip süsledim :) Nasil boyarim?nasil süslerim diye kara kara düsünürken, aklima böyle ilginc ama cok sirrin birsey geldi :) Gören cok begendi.Eee bende böylelikle birazda olsa kendimi avuttum.



Ask....bazen düsündügünüzdende yakindir.

Ask....iki kisi mutluluktur.


Birde unutmadan almanyada yasiyan arkadaslar bilirler paskayla bayraminda olmazsa olmazlardan olan bu lezetli mayali ekmekleri. Cok lezetli oldu.Eger tarifi isteyenler olursa paylasabilirim.




         Herkese mutlu ve ask dolu bir hafta diliyorum

1 Kommentar:

  1. Ahh bilmemmmii... Paskalya bayramı burda malesef hiç bir etkinlik olmuyor

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)