Sonntag, 9. Oktober 2011

Ucurtma günü...

Bugün hava rüzgarli olunca yigenim ve kiz kardesimle ucurtma ucurmaya ciktik :) Cocuklugumdan beri cok hevesli ama malesef hic bir zaman ucurtmaya sahip olamayan ben, bugün baya mutluydum.Icimde kalmis bir heves sonunda gerceklesti. Ve gercekdende cok güzel birseymis, cocuklardan daha beterdim :)
Cocukken kagitdan ve iplikden bir ucurtma yapar ve ucurmaya calisirken hep yirtilir,bende agliyarak baska cocuklari seyrederdim simdi ise cocuklar ellerindeki ucurtmalarin kiymetini bilmiyorlar :(
Ucurtmayi kurarken...
 Acaba ordakiler nasil yapiyor???

Hadi cesaret et gül :D




Benim yigen baya becerikli cikti :D okadar zayifki korktuk oda ucacak diye :DD

Sallanmadanda dönmedim :D

4 Kommentare:

  1. ben bu yaşıma geldim hiç uçurtma uçurtmadım:))senin postu görünce aklıma geldi,harbiden ben neden hiç uçurtma uçurmadım yaaa

    AntwortenLöschen
  2. ucurtmanin yasi yokmus bugün bir kez daha sahit oldum koca koca insanlar ucurtma ucuruyorlardi :D yani hala gec kalmis degilsin cnm :D el sevgilini gidin ucurun cok keyifli gercekdende :))

    AntwortenLöschen
  3. Ne güzel, çocuklar gibi eğlenmişsin :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)