Donnerstag, 6. Oktober 2011

Outfit of the day ve dogum günü

Hadi hep beraber hazirlanalim :)) Kotu ve kahve renkli kazagimizi giyelim (bu arada göbis cikmis :)))
Blazerimizi unutmuyoruz tabiki....ve kemeride
 Ayakkabilarimizda kahve rengli olsunmu ??? olsun olsunn...
                                  

                                     

Heyyy nereye gidiyorsun gül, disarida yagmur yagiyor birsey unutmadinmi??
- Hay allah bak buna cok sevindim cünkü gecen sene cok isteyip ama bir türlü alamadigim semsiyemi is arkadaslarim dogum günüme hediye etmislerdi. Ama malesef pek kullanmak nasip olmadi. Hadi onuda yanimiza alalim. (Yerim ben onu :))
 Eeeee nasil oldumu ??? yok olmadi takilar eksik...

 Eeee simdi cikabilirim degilmi ???      
- Yok cikamazsin ............cantani almadan tabiki :DDD unutgan kiz bari bugün isden sonra yüzmeye gitmeyi unutma emi :DD                             

Yüzmeye giderken bir yere kesinlikle ugramadan herzamanki gibi kahvemi icip dogru yüzmeye gidiyorsun dedigimde yol boyunca, malesef bunlari vitrinde görünce daha fazla dayanamayip girdim. Artik sevinsemmi üzülsemmi bende anlamadim :)) ama daha dün bir cok alisveris yaptim Asos online sitesinde :((( Bir türlü gözüm doymuyor :DD

Bugün ögretmenlerden cok sevdigim bir ögretmenin dogum gününü kutladik ve bizdede ögretmenler arasinda bir adet vardir, dogum günü olan herkez kahvalti (büfesi/buffet) hazirlar.


Harika görünüyor....

2 Kommentare:

  1. ne güzel anlatmışsın,bayıldımm

    AntwortenLöschen
  2. Kahvaltı büfesine bayıldım, hehehe gözüm önce yemekleri görüyorr.
    Kahveli kombinini sevdim, en çok ayakkabıları sevdim ama :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)