Samstag, 1. Oktober 2011

Today

Evetttt sonunda yesil sapkami ilk kez kullanabildim:) Türkiye icin almistim bu sene ama malum hayatimin en zor ve en kötü tatilini yasayinca, sapkam aklima bile gelmedi :(( Hevesimi alamayinca bu sasirtici günesli ve sicak havada kullaniyim dedim. Ve bu havayida degerlendirip yigenimi ve kiz kardesimi italyan dondurmaciya götürdüm. Cocuklarla cocuk oluyorum gercekden :)) gülmekden öldük ve hatda kendi kendime utandim sanki birileri sürekli gülüsürken bana bakiyormus gibi hissetim.Ve ben bugün ne giymisim? 


Tabiki eli bosda gelmedim :))
Bu kirmizi hirkayi aldim "Esprit"´den 40 Euro


Ve bu koyu yesil hirkayi "Esprit" 60 Euro
Kitap kurdu oldugum icin bir kitap daha aldim :)) 


2 Kommentare:

  1. renk cümbüsüne bayildim :D shirtin harikaymis !

    sevgiler
    civciv

    AntwortenLöschen
  2. Dondurmalar ne güzelmiş ya, ben de istiyorummmmmmm :)
    Renk renk cıvıl cıvıl ne hoş olmuşsun, yeni aldığın hırkalarında çok güzel, güle güle giy.

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)