Donnerstag, 1. Februar 2018

Kaan Selim 2 Yasinda (Kücük Prens)

...........Ne cabuk geciyor ZAMAN,ÖMÜR VE HAYAT. Keske en mutlu animizda en mutlu günümüzde ZAMAN dursa olmazmi?  


Kuzum benim büyümüs ve 2 yasina girmis. Bir masallahinizi aliriz. Bu seneki konseptimizi aslinda cocugumuzun sevdigi ve ilgilendigi bir konu olsun dedik, ama malum suan tek ilgilendigi alan arabalar daha dogrusu (tekeri olan hersey) oldugu icin ve her yanimiz arabalarla dolu oldugu icin bu senede secimi biz üstelendik :))) 
Sanirim Dogum gününde her yeri arabalarla süsleseydim fenalik gelirdi bana kaldiramazdim :) Erkek annelerin sanirim ortak derdi :)))  Sirk ve kücük prens arasinda kararsiz kalinca esim" kücük prens olsun" dedi. Böylelikle dogum günününde ona prens olmayi yasatmaya calistik. Sanirim yine iyi is basardim. Hersey yine kendime ait ve el emegidir.








































Mutlu yillar Oglum... 



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)