Mittwoch, 21. Februar 2018

Iphone watch - ile daha zayif daha saglikli

Esimin en son dogum günümde aldigi akilli saat ile ask yasiyorum :) Birde düsünüp rose renginde almasi tam olay :) kendisine buradan tesekkür ederim. 
Gelelim fiyatina ve özelliklerine. 
Bu saati hemen hemen herkes kullana bilir. Örnegin yogun tempolu is hayatiniz varsa, spora ve saglikli yasamaya özen gösteriyorsaniz ozaman faydali olabilir.
Ama sirf saat niyetine veya maksat kolumda iphonun akilli saati olsun diye aliyorsaniz ozaman kusura bakmayin, her kurusunu bosuna ödemis olursunuz. 
Kendi adima 2018 yilinda büyük hedefler koymustum.Ve esimde hem eglenceli, hemde motivasyon olsun diye almis. Sahsen ben 1800 TL civari bu cihaza verirmiydim? pek emin degilim :) 
Eger benim gibi saglikli yasamaya ve spora düskünlügünüz var ise ozaman tavsiye ederim. 
Saatinize hedeflerinizi ve bilgilerinizi ayarladikdan sonra, sizi adeta hep uyarip yardimci oluyor. Istediginiz prog. yükliyerek daha keyifli bir hale getirebilirsiniz. Benim gibi yüzmeyi seven birisi icin suya dayanikli olmasi ayriyeten güzel bir özellik.Kolunuzdan cikartmaniz bile gerekmiyor resmen beraber yatip kalkiyorsunuz :) Yakmis oldugunuz kalorileri,hareketlerinizi,adimlarinizi,nabzinizi vs kontrol ve takip ediyor. Cok oturdugunuzda veya uzun süre hareketsiz kaldiginizda size uyari veriyor ve hareket etmeniz icin tesvik ediyor :) Muzik dinleme ve arayan kisilere saatinizle konusma ve yazisma gibi özellikleride mevcut. Suan severek kullaniyorum ve baya bagimlilik yapti bende. 




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)