Mittwoch, 6. Mai 2015

Dogumgünü cocugu

Bu aralar bazi sebeplerden dolayi pek birseyler paylasamadim ama cok özlemisim buralari cokkkk.Arayi kapatmaliyim :) 
Gelelim dogum günü cocuguna. Evet bir dogum günü daha atlattik.Nisanin 27 sinde esimin dogum gününü kutladik.Eski takipcilerim bilirler herzaman özel günler icin özel süprizler,hediyeler vs. hazirlamaya calisirim ve bu seferde esime büyük bir süpriz yaptim.Cocuk gibi sevindi ve buda beni mutlu etti. Esim tammmm bir fenerbahce fanatigi ( ben ise Galatasaray) :))  bu yüzden dogum günü konsepti fenerbahceydi. Hediye olarakda Playstation ve Pes2015 oyunu aldim ikimizde futbol oyununu cok seviyoruz caktirmayin bu hediye en cok benimde isime yaradi :))) ondan cok ben oynuyorum. Bu aralar evden hic cikmiyoruz kari koca playstation oynyoruz :))))))








Dogum günün kutlu olsun hayat arkadasim nice yillara insallah beraber...
Sen tanidigim en iyi insan, en iyi essin...
Iyiki varsin zeytin gözlüm...


2 Kommentare:

  1. nice nice mutlu senelere insallah canim .. bu arada geri döndüm bloguma sükür :]

    AntwortenLöschen
  2. nice mutlu yılları seninle olsun..

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)