Montag, 24. Februar 2014

Kahvalti takimla yemek takimlari

Neden ben birseyi cok isteyince ya bulamiyorm yada bitmis oluyor??? Hep tesadüfen veya aramiyorken buluyorum herseyi :((( Bundan yaklasik 3 ay önce bernandoda eski kolletiondan bir kahvalti takimi görmüsdüm pembe cicekli ama suan hic biryerde yok :(( yeni kolletiondada pembe cicekli desenli takimlar var ama benim o gördügümüüü hala unutamadim ve hala aklimdan cikmiyor :(( (o cok farkliydii yaaa :(( offff
Simdide bunlari gördüm ve karar vermekde zorlaniyorum.Birde sizlerin fikrini alayim dedim.

Sanirim bu takimlari bilmeyen veya almayan yoktur?? Bunlari her yerde görmekden biktigim ama fena sayilmayan bir takim.



 Bu takimlari cok begendim ve almak üzereydim fakat yemek takimi suan tükenmis :(( sansa bakkk yaa

 Bu takimda cok hosuma gitti fakat bununda yemek takimini bulamadim :(

 Bu kahvalti takimda güzel

 Yemek takimi olarakda bunlarimi alsam???

Veya kahvalti takimi cup cakeli alipda yemek takiminimi cicekli alsam?? ayyyyy ben bu gidisle herhalde ya hepsini alacagim yada hic bir takim almiyacagim :))  bu nee yaaaa 

Yada en iyisi 2014de cikacak olan bu takmimi bekleyim :D Cok sirrin degilmiiii???



Kommentare:

  1. canım işin zor hepside birbirinden güzel ama farklı bir şey istiyorsan sondaki takımı al :)

    AntwortenLöschen
  2. Cupcakeliye bayıldım ben.Kolay gelsin.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. o ilk günden beri aklimda karar verdim iki kahvalti takimi alacagim o cup cakeleride alacagim :)

      Löschen
  3. Cok zor bi karar biliyorum:)

    AntwortenLöschen
  4. bende cok gezdım sonunda blogumda paylaştığım takımı aldım ama heryerde aynı seylerı gormekten cok sıkılmıştım canım

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. degisiklik iyidir :) sende güle güle kullan cnm birde ben tamamen karar verip alabilsem ins

      Löschen
  5. Canım hepsi güzel,bence kararsız kalma...ilk koyduğun yemek takımı hoşmuş mesela.Ama senin içine hangisi siniyor ise onu al tabiki.Bu arada Facebook dan ve instagramda arkadaşız burda da beklerim:) benimmrengimm.blogspot.com.tr

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. aaaa adasim benim :) gelmemmiii keske daha önceden haberim olsaydi

      Löschen

Yorumlariniz icin tskler :)