Montag, 1. April 2013

Dukan diyeti birakiyorum weight watchers ile devam ediyorum......Katilmak isteyenler varsa buyursunlar :)

Merhaba kizlar

uzun zamandir bu konuyu sizlerle paylasmak istiyordum kismet bugüneymis.Cogunuzun bildigi gibi bu aralar dukan diyeti yapanlar cok.Bende yaptim hemde 5-6 ay ve ne yazikki birakmak zorunda kaldim.Kilo verdimmi? evet verdim ama cogunu geri aldim.Bunun nedeni ise, sürekli dukan diyet tarifleri yapamadigim icin, ac kaldigim icin ve degisik yemeklere hasret kaldigim icin. Cok arastirdim ve artilari oldugu gibi ne yazikki eksilerinide ögrendim.Bu yüzden biraktim.

Fakat senelerdir hep duydugum ve cevremdeki bircok tanidiklarim bir  rejim uygululadiklarini biliyordum"weight watchers" diye. Dünyaca meshur olan bu diyet cok iyi sonunclar aldi.Üstelik yapmaniz gereken sirf puan saymak.Niye puan sayiyoruz? ne alaka? diyenler icin. Her insanin kilosuna,yasina,yaptigi gündelik isine,boyuna göre puan sistemi var.Ben benim kisini hesapladim hergün 22 puan tüketebiliyorum. Her yedigimin belirli bir puani var (onun icinde bir liste var) mesela sabah kahvaltida bir tostun puani 1, üzerine salam veya peynir koyarsaniz extradan 1 puan olarak hesaplaniyor.Cayin ve bircok sebzenin puanlari yok onlar 0 puan olarak hesaplaniyor. Gelelim öglen yemegine: Günlük puanima göre yigebilirim.Mesela aksam baska birsey yemiyeceksem geri kalan puanlarimi harciya bilirim.Sebzeli pizza yigerek puani 19 veya yarim tavuk (derisi ile) 12,5 puan. Puanlari ilk günlerde kafa karistirabilir ama inaninki puanlarinizi gecmediginiz taktirde istediklerinizi yigebilirsiniz. Tabiki özel günler ve hafta sonlari uygulamalar biraz farkli oluyor ama benim icin hem eglenceli hemde cok iyi sonunclar veren bir rejim.Gecenlerde bir arkadasimi 6 ay sonra gördüm ve inanki 35 kilo vermis.Gözlerime inanamadim.Bu rejime basliyanlar ve aylik ücret ödeyenler her hafta tartilmaya ve diyetisyenlerle ve diger adaylarla görüsmeye gidiyorlar.Bu görüsmede her sorun her adim konusuluyor,brosürler,kitaplar,günlükler ve rejimde olanlara morel ve destek veriliyor. Kisacasi ben kayitimi sonunda yaptirdim ve ac kalmadan rejim yapiyorum hemde istediklerimi yigerek (günlük 22 puanimi) gecmemek süretiyle. Simdi benimle bu rejimi yapmak isteyenler varsa veya ilgilenenler varsa bana özel veya buradan yorum yazabilir.Böylelikle adim adim hep beraber yaza dogru istedigimiz kiloya varabiliriz hicccccc ac kalmadan :)

25 Kommentare:

  1. puanımızı nasıl belirliycem Gül'cüm
    bende eski motivasyonumu halaa sağlayamadım, bu puan sistemini duymuştum çok da mantıklı, kalori yerine puan sayılıyor sanıyorumm

    ben varım...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. cok mantikli ve cok kolay canim inanki sok oldum arkadaslari görünce :) puana gelince ben ilerleyen günlerde detaili bilgileri paylasacagim.Mesela gidalarin,yemeklerin,iceceklerin vb puanlistesini. Ve herkesin kendi ölcülerine göre puanlarini nasil hesapliyabileceklerinide paylasacagim:) suan iki kisi olduk :)

      Löschen
  2. ben de dükan yapamayanlardanım:) çok ağır geliyor bana şartları. Ama bir şeye bağlı kalmadna da kilo vermek zor.Bu puan sistemi aklıma yattı. Merakla bekliyorum puan listesini:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. evet canim haklisin kesinlikle bu rejimi öneririm malesef türkiyede kurslari ve bulusma günleri daha dogrusu bu rejimi oyguluyan diyetisyenler yok :( belki ben olurum tr bu sene temelli yerlesince :D

      Löschen
  3. Malesef bende bırakmak zorunda kaldım çünkü böbreklerim rahatsızlandı.Şimdi yediklerime dikkat ediyorum inşallah kilo almam.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oooo canim gecmis olsun cok üzüldüm :(((

      Löschen
  4. ayy takip edicem ya çok merak ettim senle birlikte bende uyguluycam o halde merakla bekliyorum paylaşımını :)

    AntwortenLöschen
  5. bende detayları bekliyorum canım;)

    AntwortenLöschen
  6. Dukan diyeti bendede felaketle sonuclandi !
    Ben sadece 2hafta yapmistim yarida birakmak zorunda kalmistim zira beni hastanelik etti:/ Okadar korkmustum ki oluyorum sandim neyseki uzerinden 4ay gecti elhamdulillah iyiyim, ama cok sukur verdigim 3kilodan sadece 1.5 kilosunu aldim ama bu bile sinir olmama yetti.. Allahim o ne iskence dolu bi surecti surekli et yiyordum benki eti hic sevmem deligibi zorlamistim kendimi :S hatirladikca tiksiniyorum.. Suanki yaptigin diyet baya eglenceli gorunuyor :) kolay gelsin canim
    bakalim bende birseyler uyguluyorum basarirsam aciklayacagim
    hadi bize kolay gelsin ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ooo gecmis olsun canim üzüldüm:( bircok arkadasda saglik sorunlari olmusdu.Bende olmadi ama uzun süreli bir rejim olarak göremedim.Sanada kolay gelsin yaza hepimizde fidan gibi olalaim :DD

      Löschen
  7. Evet bak o puan sistemi çok işe yarıyormuş. :)) Ama spor önemli atlamamak lazımm :)

    AntwortenLöschen
  8. Bircok puan listesi var ama hepsi birbirinden farkli gercek listeyi nasil bulabilirim acaba siz puanlari neye gore degerlendiriyosunz?

    AntwortenLöschen
  9. Bir cok puan listesi var ama hepsi birbirinden farkli gercek listeyi nerden bulabilirim acaba yani siz yiyeceklere neye gore puan veriyosunuz ?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. cnm ben bu rejime kayit oldum ve her ay üyelik parasini yatiriyorum.Her hafta tartilma günümüz var ve o günde bizlere motivasyon olsun bilgilendirme olsun,tarifler,sorular vs gibi bütün bilgileri veriyorlar.Kayit olurken gidalarin puanlari yazan bir kitap verdiler.Ziya üye olanlar netdende sifreyle girip sürekli gidalarin puanlarini ögrenebiliyorlar.Bu puanlari bilim adamlari/doktorlar ve prof. tarafindan arastirip ölcüp hesapliyorlar. Ins anlatabilmisimdir ama inanki cok koley aslinda :)ve unutmadanda weight watchersde suan yeni liste cikti fakat eskisiyle pek fark yok arada

      Löschen
  10. Merhaba, bir internet sitesinden yulaf kepeği aldım acaba orjinalmı sonradan kuşkulandım ve hala kullanmadım. Yulaf kepeğinin orjinal olmayanı var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. merhaba, bende sürekli yulaf kepegi yerim yogut meyve vs ile ama yulaf kepegi yulaf kepegidir yani hic farketmez nerden alinmis oldugu

      Löschen
  11. Anonym16.12.13

    Selamm...:) bende bugün başlicam Waight Watchers ..

    AntwortenLöschen
  12. Anonym24.4.14

    Herkese merhabalar,
    mesajlara baktim uzun zaman once yazilmislar ama olsun yine de sansimi denemek istedim.
    Ben de bir suredir diyet yapma cabasindayim .Dukani denedim biraz ama devam ettiremedim.biraz daha kolay takip edilen hep et yemek zorunda kalmiycam ve en onemlisi de guzel yazgunlerinde meyve de yiyebilecegim birsey yapmak istiyorum .daha once weight watchers yapmistim oldukca zevkli bir diyet.sizlerin yazilarini gorunce hosuma gityi acikcasi ve hemen baslamaya karar verdim.eger urada yourum yapan birileri de olursa cok motive edici olur diye dusunuyorum.

    AntwortenLöschen
  13. Anonym20.10.14

    benimle puan sistemi diyeti yapmak isteyen arkadas ariyorum.almanyadan yaziyorum.weight watchers gercek ismi.ben bugün basladim.bana katilmak isteyen arkadaslari bekliyorum.

    AntwortenLöschen
  14. Anonym19.11.15

    merhaba arkadaslar.pazartesi bu diyete baslayacagim.Yilbasina kadar yapmayi düsünüyorum.Bana katilmak isteyen varsa ,bekliyorum

    AntwortenLöschen
  15. Anonym14.7.18

    Great post. I was checking continuously this blog and I'm impressed!
    Very helpful information specifically the last part :) I care foor such info much.
    I was seeking this particular info for a very long time.
    Thank you and best of luck.

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)