Freitag, 15. März 2013

Kina gece hazirliklari vol.3

sanirim kina hazirliklarina devam etsem 4.5.6.7 diye devam eder.Cünki aklimda okadar güzel planlar ve hazirliklarim varki, yazmakla bitmez :) Baya kaptirdim kendimi hadi bakalim bismillah :) En son postumda kina icin aldiklarimi göstermisdim.Bugünde o günün organisasyonundan bahsedecegim.Öncelikle sunu izah etmeliyimki organisasyon benim :) herseyi ben organize ediyorum ve edecegim :)

Kinamiz evde olacagi icin 30-40den fazla kisi olmayacak.Aslinda 30-40 kisi de cok olabilir ama kendi evimiz dublex triplex ve 6 odasi oldugu icin rahatiz. O gün bütün odalar kirmiziyla süslenecek :) Masalar, sandalyeler,duvarlar,kapilar(diskapi)vs. vs. 
Ilk önce kinaya davetli olanlara davetiyelerim dagitilacak


 Masa süsleri böyle olacak

 O gün icinde bu kina tahtini ve sehpasini kiraliyacagiz.Ama bunlar cokkkkk sirrin yaaaa :)


Yemeklere gelincede o gün bizim büyük yemek masasini buffe masasi olarak kullanaagim.(kirmizi bir örtgüyle ve süslerle) Birgün öncedende yemekler (sarmalar,börekler,cörekler :)hazirlanmali sanirim. 

Bardaklarimiz

Misafirler icin kurabiyelerimiz

Pastamiz


Kurtlari dökdükden ve yemekden sonra "iste o ana" geliyor sira.Güle ve Güzele kina yakiliyor.(tabi bu esnada altinlari almadan acmiyoruz avcumuzu:)))))


Bekar kizlar etrafimda bu taclarla ve teflerle aglatmaya calisacaklar beni :D





En sonda kinalik kuruyemisler ve kina yastiklarim dagatilacak ve kina bitecek :)




10 Kommentare:

  1. Hadi bakalım hayırlısı olur inşallah canım :) Bakalım hemen ağlicakmısın ben kına gecemde hiç ağlamadım sonrada zaten herkez pes etti :D Belkide Kına Gecelerini sevmediğim için olmuştur :) Yinede sana şimdiden mutluluklar diliyorum

    AntwortenLöschen
  2. canımmm bayıldımm hazırlıklarına Allah içine sindirsin inşallah :)

    AntwortenLöschen
  3. Çok tatlı her şeyyy! :9 Her şeyi çok iyi düşünmüşsün. :) Mutluluklar şimdidenn :)

    AntwortenLöschen
  4. Ellerinize saglik cok guzeller...hatta kadehlere bayildim...

    AntwortenLöschen
  5. hadi bakalım bekliyoruz biz de heyecanla. Allah işinizi rast getirsin...

    AntwortenLöschen
  6. Çok özenmişsin her bir detayla uğraşmışsın. Güzel telaşlar bunlar. Allah tamamını erdirsin. Düğün hazırlıklarını dört gözle bizde bekliyoruz:)

    AntwortenLöschen
  7. kuzummmm bunlar ne güzel şeyler
    vallahii tekrar evlenesim geldi :)
    6 sene önce neden yoktu böyle şeyler kuru kuruya eğlendik ayol :))))

    AntwortenLöschen
  8. Ne guzel ozenmissin herseye, tafini cikar o gunun:)

    AntwortenLöschen
  9. Allah gönlüne göre versin canım, mutlulukla tamamına erdirsin :)

    AntwortenLöschen
  10. Anonym31.3.13

    herseyi ne kadarda özenle secmissin canim tatli telaslar olsa gerek bunlar insan atlatinca eminim cok mutlu olacaktir :)

    ve birde kina gecesi tam istedigin gibi gecerse keyfine degilmez artik :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)