Samstag, 5. Januar 2013

Kosmetik alisverisi/ Haul

Türk: Catrice ürünlerini nekadar cok sevdigimi söylemem gerekmiyor herhalde?? herzaman zaten dile getiriyorum.Hem fiyatlari uygun hemde cok kaliteli. Bu sefer ilk defa fondetön aldim :)) kullanmiyorum aslinda ama 1,75 Euro indirimde olunca kacirmayim dedim :)) ama kullananlar cokk cok memnun.

Deut: Ich liebe die Produkte von Catrice.Die Produkte sind sehr preiswert und empfehlenswert. Eigentlich benutze ich kein Foundation aber diesmal waren sie auf 1,75 Euro runtergesetzt.Da konnte ich natürlich nicht "nein" sagen :)



13 Kommentare:

  1. Ohhh indirim kacmaz canim bnde aldim birseyler su siralar hep kozmetik alisverisi yapiyorumm :)

    AntwortenLöschen
  2. aaaa catrice ürünleri bilmiyorum ama o Balea kremden dayım getirmişti bana Avusturya'dan. İnanılmaz memnun kaldım, içinde paraben parafin de yok çok güzel nemlendiriyo. Türkiye'de bulamıycam sanırım onlardan:(((

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. demek öyle henüz kullanmadim canim cok merak ettim simdi bak :)) rossmanda felan yokmu???

      Löschen
    2. rossman Eskişehir'de yok maalesef ama belki satılıyodur orda da, internetten bir bakayım cnm saol

      Löschen
  3. photo finish demi indirimdeydi ?

    AntwortenLöschen
  4. bei uns ist noch nichts reduziert :( war das im dm oder rossmann?

    AntwortenLöschen
  5. canim sanirim catrice bu foundationlari artik üretmicek ondan fiyati düsürmüs :( photo finishsiz hayat düsünemiyorum :((((((

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. yapma ya gercekdenmi üzüldüm simdi :(( neden okadar cok iyi satilan seyleri kaldiriyorlarsa hala anlamis degilim :(( ben ozaman hic kullanmayim :)))

      Löschen
  6. Ich liebe catrice! Çok güzel bor alış veriş canım.

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)