Sonntag, 9. Dezember 2012

Sirinecigimin mimi :D

Durmak yok mimlerle devam ediyoruz :) sirinecigim beni mimlemisdi (ins cok gec kalmamisimdir:) Cok tesekkür ederim canim.Mimler varsa yollayin kizlar ben bu mimleri cok seviyorum :)) Hadi simdi basliyalim...

                       Evinizde en beğendiğiniz nevresim takımınız??


   Bayiliyorum bu takime kizlar :)Ikeadan almisdim

                         
                               En sevdiğiniz mumunuz?
    Her mevsim degisiyor fakat suan kisda en cok vanilya ve cikolata kokulu mumlari severek kullaniyorum
              
                             
                               En sevdiğiniz saklama kutunuz?
 


                                  Evinizdeki en sevdiğiniz çiçeğiniz?
Cok orkidelerim varrrrrr cok cok severim orkideleri :)
 

                       Sıkılmadan defalarca okuyabileceğiniz kitap?
                          Cok etkilenmisdim bu romanlarda


Yapmayan kaldiysa mimliyorum sizleri :D

4 Kommentare:

  1. nevresim takımına bayıldıımm,

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :) bende cok seviyorum keske bir iki takim daha alsaydim :)

      Löschen
  2. canım benim çok güzeldi...
    zevkle baktım :))
    çok öpüyorum :))

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)