Freitag, 28. September 2012

seminar outfitleri

ufffffffffff nasil bir haftaydi böyleeeeeeeeeeeeee iyiki bittiiiiiiiiiiiiiiiiii.Bir haftadan beri seminarim vardi ve inaninki beynim dolduuuuuu.Bugün zertifikami aldim ve arkama bakmadan hemennnnnnnnnnnn dogru fitness salonuna kostum :))) Basarimin keyfini spor yaparak aldim vee ohhh rahatlamis bir sekilde yine evimdeyim :) Malesef bir haftadan beri bloglari takip edemedim pek :( kanepeme uzandim kahvemi elime aldim ve simdi bir haftanin tüm postlarini gözden gecirecegim. Simdilik bazi seminar icin giydigim outfitleri paylasip kaciyorum.










.............Ve bu haftada bu cümleyle postumu bitirip iyi hafta sonu diliyorum.



5 Kommentare:

  1. Sertifikan hayirli olsun. kombinlerinin dd hepsi birbirinden guzel...

    AntwortenLöschen
  2. Canim benim renklerle aranin iyi olmasi pozitifligin bana cok iyi geliyor butun kombinlerine bayildiiiiiiim uyum sahane ..

    Operim , iyi geceler..
    Guzel dilegin icin tesekkur ederim cok cok...

    AntwortenLöschen
  3. sormaa bende öyleydim sükür yaniiiiii.
    Fortbildungmus Seminarmis hic bitmiyo valla

    AntwortenLöschen
  4. cıvıl cıvıl kombinler,sertifikan hayırlı olsun;)

    AntwortenLöschen
  5. Anonym30.9.12

    Kombinlerin hepsi cok tatli canim, sende bayagi fit gözüküyorsun, cok öpüyorum : )

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)