Dienstag, 11. November 2014

Döndüm


sükür evime ülkeme ve askerime (esime) kavustum. Almanyada dogmus büyümüs biri olarak tekrar üzerine basa basa söylüyorum "vatan gibisi yok" Türkiyenin yani topraklarinizin degerini bilin. Su yasadigim, tabiri caizse kötü bingölü bile okadar özledimki resmen burnumda tüttü. Günleri iple cektim hergün safak saydim. Ama ailemi görmek cok iyi geldi bana. Simdi yeni kararlar ile hayata devam edebilirim :) Bu aralar icim kipir kipir cok heyecanliyim. Sebebinide birdahaki yazimda paylasacagim:) 


Not: Bingölde daha dogrusu doguda durumlar cok karisik ve cok tehlikeli.Hepinizin dualarina muhtaciz. Allahim hepimizi korusun Amin) 

2 Kommentare:

  1. Hoşgeldin evine arkadaşım senden güzel haberler bekliyoruz :))

    AntwortenLöschen
  2. Anonym12.11.14

    Sükür Allaha birbirinize kavustunuz, Rabbim bizi kazalardan belalardan korusun
    Hayatindaki yeni gelismeleri merakla bekliyorum :)
    Sema <3

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)