Mittwoch, 1. Mai 2013

Gelin saci icin aksesuarlar

Gelin saci ve makyaj postumda mesajlariniz ve yardimlariniz icin cok tesekkür ederim.Suan karar verdim gibi fakat provalarda son kararimi verecegim. Gelelim simdi aksesuara. Nostalji ve böyle detaylara bayilirim. Herzaman kendimi nikah aninda böyle bir sac aksesuari ve eldivenlerle hayal ederdim. Aslinda bir cok dügüne bu tarzla gittim inaninki :DD cünki cok seviyorum kokoslar gibi minicik cantayi eldivenlerle,nostalji semsiye ile ve havalii bir sapkayla gezmeyi. Bunu malesef dügünde kullanmiyacagim cünki nikah salonda olacak ama bellimi olur belki en yakin arkadasimin nikahinda vs kullanabilirim :)









Bu resmi 5 sene önce cekilmisdim....

3 Kommentare:

  1. çok güzel bir aksesuar canım ben de çok severim böyle dantel eldivenler saç aksesuarları değişik bir hava katıyor :)

    AntwortenLöschen
  2. çok hoş beğendim:)

    AntwortenLöschen
  3. Cok güzel bende cok begeniyorum :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)