Sonntag, 11. November 2012

Dogum günü...

Tam bir ay gecmis ardindan ama yinede paylasmak istedim. Bizim evin Presesin 15.10 dogum gününü kutladik.Daha dogrusu tek basina arkadaslariyla olmak istedi :) Bende onun icin son kez güzel bir dogum günü yapmayi düsündüm.Cünkü seneye esimle cok uzaklarda kendi evimde olacagim :( Bizim ufaklik artik büyüdü tammmm 13 yasina girdi.Durum böyle olunca cok düsündüm ne yapabilirim nasil hazirliyabilirim diye.En sonunda kostüm partisi ile temayi sectim ve evin her kösesini kalplerle süsledim.Bizim ufaklikda Heidi oldu cünkü ayni Heidi gibi :)







 Bu yarasada benim yigenim :D

Ikinizide cok seviyorum.....Dogum günün kutlu olsun benim kalbi yüzü yüregi güzel kardesim


15 Kommentare:

  1. doğum günü kutlu olsun güzelin...

    AntwortenLöschen
  2. İyiki doğmuş Dilara =)

    AntwortenLöschen
  3. harikaaaa
    musmutlu yıllar diliyorum kardeşine tatlım benimm

    AntwortenLöschen
  4. böyle ablam olsun,1 milyon euro borcum olsun :))

    AntwortenLöschen
  5. Geç de olsa doğum günü kutlu olsun, dekorasyon da harika olmuş ! :]

    AntwortenLöschen
  6. Sevgili kardeşinin doğum günü kutlu olsun canım,ne güzel şeyler hazırlamışssınız ellerinize sağlık :)

    AntwortenLöschen
  7. çoook şekermiş maaşallah! çok da güzel detaylar düşünmüşsünüz, kurabiyeler, pasta, süslemeler harika olmuş:)))

    AntwortenLöschen
  8. Harika olmuş canım çok güzel düşünmüşsün
    Heidi'ne de nice seneler diliyorum

    AntwortenLöschen
  9. sana nasılda benzıyor güzel kuzum benım ıyıkı dogmus ıyıkı senın gıbı ablası varmıs :)

    AntwortenLöschen
  10. Sana inanılmaz benziyooorrr:) Benim ablamda olur musun?:)

    AntwortenLöschen
  11. Ne güzel hazırlamışsın herşeyi.. Kardeşine nice nice yaşlar mutluluklar :)

    AntwortenLöschen
  12. Dilara nın doğum günüsü kutlu olsun canım...
    nice mutlu yıllara inşallah...
    sevdikleriyle beraber...

    AntwortenLöschen
  13. çok tatli kardesin masaallah, dogum gunu ktlu olsun :)

    AntwortenLöschen
  14. ellerine sağlık herşey harika olmuş mmmm nefis :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)