Samstag, 19. November 2011

(DIY) Önlük

Gecenlerde beraber calistigim ögretmenin dogum günü icin tüm cocuklarla beraber ne yapabilirim diye kara kara düsünürken,hemen aklima birsey geldi.Mademki masrafi az,kullanisli,güzel ve herkesin yardim edebilecegi bir hediye olacakti,bizde ögretmenimize bir mutfak önlügü yapmaya karar verdik.Okuldaki malzemelerin icinden beyaz kumas,dikis makinasi ve birsürü rengarenk kumasboyalarimizi cikardik.Ben hemen sablonsuz kafama göre bir model cizdim.Kumasin kenarlarinida güzelce makinadan gecirdim ve ortaya güzel bir önlük cikti.Vaktimizin kisitli olmasi nedeniyle pekde istedigim gibi olmadiysa,elimizden geleni yaptik.Ben birde kenarlarina firfirlar yapmak istedim ama yetistiremezdik :( Her neyse....Sonra grubumuzdaki cocuklar önlügün üzerine kumas boyalari ile izlerini biraktilar.(sanirim biraz tuaf anlattim ama resimlerden ne demek istedigim anlasiliyor :)) ve güzelce paketleyip,kutlarken hediyemisi verdik.






 


Bizimkisi biraz basit oldu ama cocuklarin elinden gelen anca bukadar.Önemli olan onlarinda yardim edebilecegi birsey olmaliydi.Önlügün üzerinde tüm grubumuzdaki cocuklarin el izleri ve isimleri oldugu icin,sanirim ömür boyu saklanacak bir hediye oldu.
Bu önlük isini cok sevdim ve bizim evimizede bir tane yapmaya karar verdim ama benim kisi firfirli,cicili bicili birsey olmali :D
Hemen googlede mutfak önlüklerine bakindim ve bir sürü ilginc ve güzel modeller buldum.











 

10 Kommentare:

  1. bence süpper bir hediye benim meleklerim bana böyle bişi hediye etseler oturur ağlardım herhalde :)))

    AntwortenLöschen
  2. cok güzel olmuss ellerine saglik :D
    lg Hatice

    AntwortenLöschen
  3. canım ne güzel yapmışsınız çocuklar da çok şekermiş yaaa :)

    AntwortenLöschen
  4. tskler kizlar beyenmenize sevindim :)ögretmenimizde cok sevindi hatda kullaniyormus evde :)

    AntwortenLöschen
  5. harika düşünmüşsün kuzuların ellerine sağlık maşallah hepside çok şeker ya yerim onları, orjinal bi hediye olmuş cnm manevi değeri de büyük bence, el emeği var hemde kendi çocuklarının, daha değerli ne olabilirki :)

    AntwortenLöschen
  6. Anonym20.11.11

    güzel fikir, eminim cocuklar cok eglenmistir. benim bile yapasim geldi. cok severdim eskiden bende böyle seyler yapmayi. bu arada yeni bannerini fark ettim. cok güzel olmus :) 2 resim cok güzel.

    AntwortenLöschen
  7. ahhh gerçekten çok güzel hediye,çocukların el izleri çok iy düşünmüşsünüz ,ben böyle bir hediye alsam çok mutlu olurdum herhalde :)

    AntwortenLöschen
  8. senin önlük çok süper olmuş ve çok güzel bi düşünce çocukların el izlerinden desen yapmak

    AntwortenLöschen
  9. cecilia: valla cok düsündüm canim ne yapiyim diye sonra böyle cocuklar icinde kolay yapilabilecek birsey aklima geldi :)simdi kendime yapacagim böyle firfirli birsey :)

    cirkin hatun:ntskler canim beyenmene sevindim evet banner degisti sonunda yapabildim :)

    trendkolik: tskler cnm ögretmenimizde cok mutlu oldu cocuklarda tabiki cok sevindi

    gülümse: tskler canim beyenmene sevindim :)

    AntwortenLöschen
  10. guzelgülcüm bence muhteşem biey bu ya!ne fırfırlıya ne incikliye ne boncukluya değişilmez bişey

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)