Samstag, 24. September 2011

Outfit of the day,öglen keyifi ve tiyatro gecesi.....

Saat suan burda 01:12 ve ben eve yorgun argin yeni geldim. Bugünü okadar dolu dolu yasadimki, hangisinden baslayacagimi bilmiyorum. En iyisi sabahdan baslayim. Bugün sabah biraz moreli bozuk kalmis olsamda degistirmek icin cicilerimi giyinip annemi güzel bir yerde kahve icmeye davet ettim. Kiyafetlere gelincede dün hava sogukdu ve ben havaya uyumsuz rengarenk giyindim bugünde hava güzel ve sicakti ve bende siyahlari üzerime cektim. (bende bir anormal´lik var  :))) Her neyse arabaya bindik ve güzel bir mekanda kahvemizi icebilecegimiz bir yere gittik. Iki bayan alisveris yapmadan dönermi ??? Dönmez degilmi ??? :))) evet bizde alisveris yapmadan dönmedik ve ellerimiz dolu dolu geri döndük.
Bugün aksama soslu-balik yemegi yapacaktik annemle onu hazirlarken telefon geldi ve apar topar halam beni tiyatro gecesine götürdü. Yasadigim sehir(Lübeck) tiyatro sehiri olarak geciyor. Her kösesinde operalar,baleler,tiyatrolar vs bulabilirsiniz. Bugünde tiyatro gecesi varmis yani bu demek sabah erken saatlerde 11 euro´ya bileti alan gece saat 23:00 kadar istedigi gösterileri seyredebiliyor. Her yarim saat süren gösteriler aslinda önümüzdeki haftalar sonra cikacak gösterilerin önizlemesi diyebilirim. Benim sahsen cok hosuma gitti ve gelen arkadaslarda baya beyendi cünkü sirf tiyatro degil, bale,operette (operayla tiyatro karisimi) ve daha cok gösterileri vardi. Suan hala kulaklarimda operadaki sesler cinliyor :)))) Gecede eve gelmeden güzelce biryerde yemeklerimizi yigip geldik ve inanmazsiniz ayaklarimi hissetmiyorum suan nasil yürümüsüm saatlerce üzerinde anlamis degilim :))
Bu postu yazmadan yatamazdim cünkü bugünlük bu son görevimide yerine getirip anca misil misil uyuyabilirim. 
Iste bu güzel günden sizlere bir kac kere (daha doogrusu albüm olmus :)).....











 Allahdan öglen babetlerimi giymisim
 Ayyyy bu Tommy hilfiger sari kazagimi cok seviyorum

 Burda cok tipsiz bakiyorum ama saclarimin rengi burda güzel cikmis :))
 Evet tanistirayim buda benim askim Audi :)

 Gece bu ayakkabilari ve üzerine bu blazeri giydim

 Tiyatro...











 Gecenin bir vaktinde olsada karnimizi doyurduk :))
Hahahha birsey kalmamis :DDD


Sari kazak: 90 Euro Tommy Hilfiger
Siyah gömlek : 30 Euro H&M
Siyah pantolon: 30 Euro H&M
Blazer: 30 Euro H&M
Siyah babet: 30 Euro Zara
Leopartli ayakkabi: 20 Euro Deichmann
Canta: 20 Euro H&M
Clutch: H&M cokkkkk eski 
Takiler: H&M ve Bijou Brigitte 


Simdiiii yatiyorum amaaaaa iyi gecelerrr xoxo :))))))

4 Kommentare:

  1. leopar ayakkabı ve yüzüklerini çok beğendim. ve tabiki audi için kalp kalp kalp :)

    AntwortenLöschen
  2. Leopar ayakkabı ve audi şahane :)
    Tiyatro izlemeyi seviyorum, keşke bende orada olsaydım:)

    AntwortenLöschen
  3. tskler... keske olsaydin cok güzeldi :))

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)