Mittwoch, 11. Mai 2011

2011 modasi

Bu sene hem acik tonlar hemde rengarenk tonlar cok moda oldu. Özelliklede yaz aylarinda rengarenk kiyafetler daha cok tercih edilecek sanirim. Sayfalarda gezinirken 2011 yilinda moda olan kiyafetleri buldum hadi gelin bir oyun yapalim:)  Ne dersiniz??

Onca kiyafetlerin icinden kimler daha cok neyi tercih edecek??
Ben baslayim o halde:))
          Burdakilerin dördüde hosuma gitti rengleri acik ve klassik ama cok SIk duruyor
                               Sizce?????



 Bunlarda hepsi hosuma gitti özellikle ilk üc kiyafete bayildim rengleri canli ama harika duruyor
                            Sizce????



    Burdakilerin hic biri hosuma gitmedi bunlar olmasada olur:DD
                           Sizce???




 Bunlarin dördüde cokk hos duruyor dördünüde aliyorum:)) Sizce???




Bunlarin hic biri acmadi beni sizin olabilir :D Sizce ????





Ay ay ay bakin bunlarin hepsini aliyorum cok beyendim :) Sizce ???






Veeeeee bunlarda cok hos görünüyorlar. Sizce???




Burdakilerin arasinda sadece sarili olan kiyafet hosuma gitti. Sizce???





Bunlarda fena sayilmaz ama rengleri kiyafetlerden daha güzel bence. Sizce???




Bunlarda kiyafetlerimin arasinda olabilir. Ve sizcee???


En cok ilk resimdeki olan 4 kiyafet hosuma gitti hem benim tarzima uygun hemde rengleri hafif.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)