Mittwoch, 6. April 2011

Paris...

Tam 4 ay önce yani 15.10.2010´da hayallerimden birisini gerceklestirdim ve parise gittimmmm:D
Farkli yerleri görmeyi gezmeyi cok seviyorum ve seyehat partnerimle biricik cokkkkk sevdigim halamla ufacik minicik bir dünya turu yapmaya karar verdik. Tabiki listenin ilk basinda pariss vardi. Paris cokkkkkkk hosumuza gitti kisacasi hayal ettigimiz gibi :D Bir haftalik seyehatimizde hemen hemen herseyi gördük diyebilirim. Ilk vardigimizda önce hayal kirikligina ugradik, cünkü indigimiz havalimani (Charles de Gaulle) malesef cansiz, büyük ve soguk geldi. Ve havalimaninda acikcasi kaybolduk:DD Ikimizin ingilizce biliyor olmasi baya iyi oldu yoksa aksama kadar arardik :D Sonunda otobüs duragini buldukdan ve 45 dk otobüs seyehatdan sonra Operaya varabildik. Otelimize yerlesir yerlesmez hemen yola ciktik :D ikimizde cok heyecanliydik... Aslinda parisle ilgili yazacak cok sey var ama ben en iyisi sizlere cektigimiz binlerce resimlerden:)) bir kac tanesini postalayabilirim:DD




Binlerce resimden anca bunlari postalayabildim:DD sanirim karisik oldu kusura bakmayin...

şanzelize sokaklari



Magazadaki büyük cam(noel) agici :D















Ara sokaklar


Meshur magazalardan birtanesi ayy süperdi cikasim gelmiyordu :D halam zorla cikarti beni :DD burda yok yok....

Museé de louvre


Operá






Resamlar.... harikaaaaa:)


Eyfelkulesi (aksam)


Evet iste buda meshur Leonardo da vincinin eseri mona lisa :D

Notre Dame

Parisde bir cami:)
 











Sanzelize :))


Iste eyfelin tepesinden :DD





















7 Kommentare:

  1. Fransa'da yasiyorum ama daha hiç Paris'e gitmedim :) Sayende gormus oldum. Harika fotograflar çekmissin :)

    AntwortenLöschen
  2. güzel güzel cok güzeeeeeeeeel hemde.. evet enerji bende full :D
    bende bu sene 01.10 gitmistm amaa sende o ay gitmssn sansina kötüyms hava bende hava güzeldi :)
    vay be kar bile yagiyorms önceki sene 10cu ayda :D
    neyse seninle sonra yazisalm maileselm okey . cikmam lazimm
    hadi gut nacht ..
    iyi bayramlarr
    *kussi*

    AntwortenLöschen
  3. Anonym9.1.12

    üst tarafta menüde paris okuyunca tikladim, ilk defa gördüm bu postunu, gerci baya zaman olmus yazali, resimler cok güzel. bende fransayi cok merak ediyorum, mutlaka birgün bende gidecegim <3

    AntwortenLöschen
  4. cirkin hatun: evet canim blogumu yeni actigim dönemde paylasmistim bayaaa oldu.Kesinlikle tavsiye ediyorum gidince benim gibi gelmek istemiyeceksin :) tam bir moda sehri

    AntwortenLöschen
  5. Bende Paris'teyim ne guzel doyasiya gezmisin, resimlerin hepsi birbirinden guzel, insallah tekrar gelmeniz dilegiyle ...

    AntwortenLöschen
  6. Bende Allah'in izniyle ikinci ayda 5 günlügüne Paristeyim. :D Bir cekiliste kazandim ve coooook mutluyum. Bu postun beni iyice heyecanlandirdi, insallah bende senin kadar memnun kalirim önümdeki seyahatten. Gezmeyi, yeni yerleri görmeyi inanilmaz seviyorum. Ve Paris benim icin de olmazsa olmazlardan birisi. :) Bu ara blogunu yeni kesfettim ve cok begendim. Yeni bir okuyucun varrr, daha sonraki postlarda görüsme ümidi ile öptüüüm

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Aaaaa ne güzel canim sevindim senin adina harika bir cekilisi kazanmissin:))cok seveceksin parisiiii cünkü harika birrrrrr sehir:))ayrica okuyucum oldugun icinde tsk ederim hosgeldin :) bende sana ugrarim

      Löschen

Yorumlariniz icin tskler :)